掃呢頁CODE去手機

2020年9月22日 星期二

譚炳文設靈丨薛家燕遺憾未兌現承諾 李寶安險殯儀館門外絆倒 #李寶安 #薛家燕 #譚炳文

(蘋果日報)資深藝人譚炳文於本月5日因肺癌病逝,享年86歲,其家人今日假紅磡世界殯儀館地下世界堂,為炳哥設靈及舉行追思會。黃昏時間,電視廣播有限公司副 ...




(蘋果日報)


資深藝人譚炳文於本月5日因肺癌病逝,享年86歲,其家人今日假紅磡世界殯儀館地下世界堂,為炳哥設靈及舉行追思會。 黃昏時間,電視廣播有限公司副主席及集團行政總裁李寶安、汪明荃、呂珊、余詠珊、何哲圖、杜之克、鮑起靜等賓客陸續抵達,由於正下大雨的關係,眾來賓都顯得有點狼狽,李寶安步行到殯儀館門外時,更不慎絆腳,不過幸好沒有跌低受傷。

跟炳哥亦師亦友的薛家燕,在靈堂外接受傳媒訪問時,顯得頗為哀傷,更一度眼泛淚光,家燕姐表示:「初初真係好唔捨得,但經過呢兩個幾星期,我嘅感覺就係炳哥都係笑喪,佢都80幾歲,佢囡囡同我講佢去得好安詳,我只係感覺有啲遺憾,好遺憾佢走之前,我冇去醫院同佢問安。」家燕姐憶述當時曾對炳哥表示自己會到醫院探望對方,但因為疫情關係,醫院不允許親友探訪,故一直未能兌現承諾,令家燕姐大感遺憾,她說:「但佢(指炳哥)叫我哋唔需要擔心,佢仲好堅強話『我冇事,我出返嚟,大家再傾偈。』當時佢冇話自己咩事,只係話做檢查,仲話遲啲繼續向我哋問安,所以嗰日好突然,好難過,佢囡囡話我聽,我都即刻喊咗出嚟。」

家燕姐指炳哥對演藝界貢獻甚大,並指不論是對方的笑聲還是其獨特的聲音,都會永遠留在大家心坎中,她又指對方的積極人生態度,同樣是鼓勵了大家做人處事,家燕姐說:「其實我哋都要堅強,去珍惜眼前所有嘅嘢。」

有份到靈堂鞠躬的黎耀祥說:「好多年前我同炳哥、琴姐去美國登台幾日,大家開始熟,同佢拍戲反而唔係特別多,好可惜,佢離開咗;佢畀我哋嘅感覺都係好親切,撞到佢喺公司配音,我哋會閒話家常幾句,佢係多才多藝嘅前輩,為香港觀眾做咗好多嘢,佢喺呢個圈嘅地位,真係德高望重,好多人都好尊敬佢。」

家燕姐接受訪問時,一度眼泛淚光。(蘋果日報)


由於紅雨關係,來賓到場顯得有點狼狽。(蘋果日報)


李寶安更險些絆倒。(蘋果日報)


何哲圖(左一)、余詠珊(右二)及杜之克(右一)亦有到場送別炳哥。(蘋果日報)


黎耀祥(蘋果日報)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!