掃呢頁CODE去手機

2020年9月22日 星期二

林盛斌蟹貨滙控創25年新低不敢溝貨 袁彌明:冇買咁嘅垃圾公司 #林盛斌 #袁彌明

全城關注滙控(005)股價,今年再挫2.56%,報28.55元,這價位逼近28元供股價,低見25年低位,到底要「撈底」還是再觀?圈中股民都有不同意見。 ...






全城關注滙控(005)股價,今年再挫2.56%,報28.55元,這價位逼近28元供股價,低見25年低位,到底要「撈底」還是再觀?圈中股民都有不同意見。

上巿公司CEO的袁彌明謂去年社運時,曾親睹克警自滙豐灣仔分行衝出來,她今日回覆《蘋果》時堅拒買滙控說:「我冇買咁嘅垃圾公司,我啲錢轉走晒,連MPF都轉走埋。滙控有排無得派息,股價看不到有upside,只有downside,因為隨時被制裁或罰款,寧願買滙豐債券,不過大把債券選擇,亦未必會選滙豐,英國有機會壯士斷臂,賣香港業務走,否則以後被中共搞,生意都唔會好。」邵仲衡不建議股民在這個時候撈底或溝貨,他今日說:「佢唔係炒股,佢係傳統實力派,而家睇基本面,唔係跟消息,衝出去撈底溝貨,輸多過乜,佢係國民儲蓄,有名你叫『大笨象』,要睇定啲。」

林盛斌(Bob)今年4月曾在社交平台自爆衝動下,以40元買入1200股滙豐股票。近日滙豐股價急挫,他即「坐艇」。Bob昨在FB放了一張在遊艇上的照片,留言:「只要滙豐升返上嚟,我就買到㗎嘞!」他今日回覆傳媒時表示手頭持貨不多,所以急挫對他影響不大。Bob續說:「哈哈,個價又真係好吸引嘅,廿幾年來最低,不過呢個時勢,留返多少少cash喺身穩陣,我始終都係一家大細,唔好太過博,呢個市道,搵錢真係好辛苦㗎!呢個時勢都係小心啲好。」

堪輿家麥玲玲是匯豐的長情客,即使逼近供股價都堅持不賣:「唔賣,感情嘢,都話無論高低都係擺喺度。我一出嚟做嘢買,嫁妝嚟㗎嘛,以前成日話聖誕鐘買匯豐,招股價嘅貨我都有,收咗咁多年息都唔會好蝕嘅。」問到持貨量?她說:「不嬲都多,但我唔係活躍於股票買賣,好似地鐵、領展呢啲都有,咪繼續放喺度囉。我都有朋友呻,話棺材本唔見咗一半,笑死。點都好,希望嚟緊匯豐會上番,可以派番息啦。」

袁彌明堅持不買滙豐。(FB圖片)


Bob手頭的滙控正「坐艇」。(資料圖片)


邵仲衡叫股民不要衝動撈底。(資料圖片)


麥玲玲指匯控即使逼近供股價都堅持不賣。(微博圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!