掃呢頁CODE去手機

2020年9月22日 星期二

高鈞賢有緣再見無綫高層 簽約邵氏貪有自由度 #無綫 #邵氏 #高鈞賢

高鈞賢、張曦雯、蔣家旻、陳偉成等今日在銅鑼灣出席健身中心活動,6年前高鈞賢離開香港北上發展,他透露現時要在香港同大陸兩邊走,「我返嚟香港探屋企同埋隻狗 ...






高鈞賢、張曦雯、蔣家旻、陳偉成等今日在銅鑼灣出席健身中心活動,6年前高鈞賢離開香港北上發展,他透露現時要在香港同大陸兩邊走,「我返嚟香港探屋企同埋隻狗,可能係緣份啦,我之前見過樂小姐(無綫高層樂易玲)同珍姐(無綫高層曾勵珍),於是決定簽邵氏,合約期5年左右,同無綫就簽咗部頭,一年拍一套劇。」事業得意,愛情方面又如何?高釣賢表示今年36歲,希望能在1、2年內,事業更上一層樓,多專注工作,但同時與女友關係穩定,不過追問女友的事情,高鈞賢就不願多談。

由於受疫情影響,張曦雯放假數個月,只能在家中做運動和拉筋,她笑說:「男朋友叫我行山,但我又唔想曬,又怕熱。」提到她最近與美日混血男友Mark Brunjes同居,她笑言兩人一齊生活但沒有拗撬,「我哋兩個都好平靜,所以冇鬧過交,同埋我哋唔係完全住埋一齊,佢都有自己嘅屋企,如果我返工,我啲貓狗冇人照顧,佢就間中嚟幫手睇住。」

高鈞賢、張曦雯、蔣家旻和陳偉成等藝人今日出席健身中心活動。(蘋果日報)


高鈞賢透露早前簽約邵氏,合約為期5年。(蘋果日報)


蔣家旻在現場紮馬舉壺鈴。(蘋果日報)


張曦雯表示和男友正過着同居生活,雖然見面多了但慶幸雙方沒有拗撬。(蘋果日報)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!