掃呢頁CODE去手機

2020年9月22日 星期二

宋熙年:點見人!宋熙年操刀出事 陳智燊慘被剪嗌晒救命 #宋熙年 #陳智燊

點算呀?!藝人宋熙年(Sarah)早前為老公陳智燊(Jason)誕下細仔Jamie,雖然Sarah正在家休養並忙於照顧兩個小朋友,但仍不忘更新其影片頻 ...




點算呀?!


藝人宋熙年(Sarah)早前為老公陳智燊(Jason)誕下細仔Jamie,雖然Sarah正在家休養並忙於照顧兩個小朋友,但仍不忘更新其影片頻道,定時出新片。佢最近就甫出早前喺屋企親自操刀、為Jason剪頭髮嘅片段!


片中Jason表示因為疫情關係未能外出剪頭髮,所以只好交由Sarah主理,不過Jason似乎唔多放心,千叮萬囑唔好剪前陰,只需簡單剷薄兩側,途中更一度搶走剷髮器自己剪,令Sarah即不滿:「等我嚟啦,你剪定我剪呀!」場面搞笑。


經過一輪修剪,終於去到驗收成果嘅時候,Jason一照鏡就發現頭髮參差不齊,其中一邊更有約5蚊銀大細嘅崩口位,令佢即忍唔住大嗌「救命」。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!