掃呢頁CODE去手機

2020年9月22日 星期二

羅家英:汪明荃大病欖過 羅家英:唔使驚我喺度 #汪明荃 #羅家英

羅家英接受苑瓊丹訪問,大談與汪明荃的戀愛經過。藝人羅家英接受好友苑瓊丹開電視節目《開工大吉77》訪問。出生自粵劇世家的羅家英說,從小受父親教導要傳承粵 ...




羅家英接受苑瓊丹訪問,大談與汪明荃的戀愛經過。


藝人羅家英接受好友苑瓊丹開電視節目《開工大吉77》訪問。出生自粵劇世家的羅家英說,從小受父親教導要傳承粵劇文化:「爸爸話全靠華光師傅賜啖飯畀我哋食,所以要求我將戲曲同粵劇傳頌落去,做人不能忘本!依家我有五個徒弟、百幾個學生,我愛人(太太汪明荃)都不時嚟幫手指點,唔係教佢哋功架,教佢哋做戲。」


苑瓊丹承勢追問羅家英與汪明荃拍拖逸事,令羅家英招架不來,不過當問到他有甚麼地方吸引汪明荃時,羅家英卻帶苑瓊丹「遊花園」:「佢都冇同我講,我點知佢鍾意我咩啫!我對佢唔算細心,又唔算好遷就佢,外界嘅人以為佢惡過我都好正常,因為佢對工作好嚴緊、要求好高,諗住佢對羅家英都係咁,實情係…都差不多啦,我好難講得出口,好難答!」家英哥自言不浪漫:「我哋冇示過愛,第一次拖手係過馬路,拖吓放手又拖吓咁,之後睇戲佢話好驚就拖住我,大概係咁啦。」


二人先後經歷過大病,過程中學懂互相支持,羅家英說:「其實係佢病先嘅,我記得有一次佢喺內地開會,突然打畀我話要返香港睇醫生,咁我咪去接佢囉,知道要做手術佢都有啲驚,全靠我喺旁邊做大男人,『保護你,唔使驚,有我喺度!』佢好感動囉。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!