掃呢頁CODE去手機

2020年9月17日 星期四

黃翠如拒收曹永廉好意 避談「不是黃屍」說 #曹永廉 #黃翠如

黃翠如、王曼喜(Kayla)、王麗嘉、陳家樂與許懷恩等,今天於尖沙嘴出席私人攝影展活動。黃翠如被追問早前曹永廉代自己表態「黃翠如不是黃屍」一事,又謂二 ...






黃翠如、王曼喜(Kayla)、王麗嘉、陳家樂與許懷恩等,今天於尖沙嘴出席私人攝影展活動。黃翠如被追問早前曹永廉代自己表態「黃翠如不是黃屍」一事,又謂二人是「自己友」,會否感到無辜突然被擺上枱?翠如說:「最好嘅回應就係唔回應。」再問到她對政治問題也不想回應太多?她同樣不作回應。

身旁的家樂聽後笑指這樣的回應要好好學習,事關訪問家樂的問題都圍繞着他跟緋聞女友連詩雅情侶裝行山的事,見家樂曬得黑黑,他指上月尾拍畢賀歲片《不日成婚》便暫時沒有工作,最近努力行山、跑步與滑水,更勁讚衞詩雅滑水技巧厲害,問到他是否跟緋聞女友連詩雅行山?他說:「首先,真係唔係情侶裝,係咁啱咁橋同一個色,因為我比較大汗,我又得嗰一件背心,同咩人一齊行就唔講喇。」

翠如是連詩雅(Shiga)好友,她謂今次是首次跟家樂見面,大讚他靚仔,翠如坦言沒有跟Shiga約行山,指對方是高級組,能夠行4小時,而她們只有相約到陳自瑤家做瑜伽。問家樂是否能夠克服行4小時的山路?家樂尷尬得面紅說:「我只可以跑1個鐘,不如講返工作啦。」他指新戲中的故事談及對婚姻看法,問到現實中他想結婚嗎?家樂說:「嘩!唔急嘅,努力工作。」問到女方(Shiga)呢?他即說:「唔識答呀。」此時翠如即笑說:「結婚有咩可以問我,我有知識。」Shiga有向她請教?翠如說:「佢有呀,因為我喺海外結婚,佢問嘅都係關於我嘅嘢,Shiga係好女仔,我希望佢開心就得,佢心哋真係好好。」

Kayla早前與同性攝影師女友Elaine宣佈婚訊,今天她孖妹妹麗嘉出席活動,心情大靚,提到婚事籌備進度,Kayla說:「其實未開始籌備,而家咁嘅情況,好多嘢都唔sure,但唔會今年,應該會明年,呢個(訂婚)係我哋一個承諾。但係自己都有諗吓啲idea嘅,主要都係想雙方嘅家人一齊食飯慶祝,而個婚禮都諗咗,想喺outdoor嘅,因為我哋都鍾意大自然,應該會喺美國嘅農場舉行。」她又指多年前已諗定婚紗款式,將會自己設計,可能有中、西合壁。而Kayla說麗喜會是伴娘,不過妹妹不太活躍,故必定會找來幫手,身旁的麗嘉笑言有壓力。Kayla指父母王敏德與馬詩慧也很開心,更指Elaine已是一家人,提到媽媽Janet直言要反傳統不辦嫁妝,Kayla笑謂:「真㗎?不過有冇都冇所謂嘅。」

黃翠如早前有新劇上,老公的兄弟曹永廉代其澄清「不是黃屍」,今日翠如是首次「被認證」後出活動。(蘋果娛樂)


記者問到被表態有否覺得無辜,她說:「最好回應係唔回應。」(蘋果日報)


陳家樂被追問與緋聞女友連詩雅以情侶裝行山,他說要學翠如唔回應。(蘋果日報)


王曼喜、王麗嘉又以姊妹檔出席,家姐曼喜會搵妹妹麗嘉做自己婚禮的伴娘。(蘋果日報)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!