掃呢頁CODE去手機

2020年9月17日 星期四

當選後首份工作 謝嘉怡拍樓盤廣告 #謝嘉怡

.httpool_video_addiv:nth-child(1){margin:20pxauto!important;}應屆香港小姐冠軍謝嘉怡(Li ...




應屆香港小姐冠軍謝嘉怡(Lisa)憑其率真,勇於嘗試的性格,成功吸納一眾粉絲。當選後的Lisa表示對拍攝工作甚有興趣,更積極練習廣東話,日前她迎來首份工作,為位於港島西住宅項目拍宣傳片。處女作便要應付大量中文,對Lisa來說絕對是一項艱辛挑戰!

Lisa面對鏡頭時表現非常自然,相信在參選期間訓練有素,她坦言每次出鏡都信心倍增。過去Lisa與其他佳麗或其他公司同事一齊工作,今次要獨挑大旗,她直言非常緊張。她說︰「呢次係我成為香港小姐之後,第一個工作,平時都有其他女仔喺度,今次係好唔同,所以有少少緊張,但全日都好好玩。」據知今次拍攝合共花了十多小時,但Lisa毫無怨言,力臻完美,非常專業。由於不諳中文關係,Lisa為了應付長長的中文對白,事前花了不少時間準備。「最難做係學講對白,因為份稿係中文字,我要寫拼音,先知道講咩嘢。我覺得講出嚟係好嘅。」雖然讀對白時有點困難,但Lisa的努力大家都有目共睹,相信未來日子會愈講愈好。另外,今次回港參選港姐,有爸爸Peter陪同,Lisa透露媽咪稍後時間將會來港,但爸爸因為在英國仍有生意,所以未能長時間陪伴著她。現時Lisa會主力留在香港發展,她亦有在港置業的打算。「我都想喺香港買樓,所以依家我要儲錢,如果時間啱嘅,我就會買。」年紀少少的她,已有置業想法,相信Lisa努力就很快夢想成真。

當選後Lisa表示對拍攝工作甚有興趣,更積極練習廣東話,結果火速接到首份工作。



因為Lisa會留在香港發展,父母都會返港陪她,所以Lisa表示:「我都想喺香港買樓,依家我要儲錢,如果時間啱嘅,我就會買。」



恒基物業代理有限公司營業(二)部總經理韓家輝先生與Lisa合照。



Lisa面對鏡頭時表現非常自然,相信在參選期間訓練有素。




鍾意就快D Share啦!