掃呢頁CODE去手機

2020年9月17日 星期四

【報警追究】蔡一鳳被外傭偷價值10萬戒指 檢查行李人贓並獲 #蔡一鳳

(FB圖片)亞視前高層盛品儒和老婆蔡一鳳(Michelle)住在赤柱獨立屋,他們育有一對龍鳳胎,家中高峰期騁用6名外傭及2名司機,現在只餘下5人,Mi ...




(FB圖片)


亞視前高層盛品儒和老婆蔡一鳳(Michelle)住在赤柱獨立屋,他們育有一對龍鳳胎,家中高峰期騁用6名外傭及2名司機,現在只餘下5人,Michelle向來自己管理外傭,她都不算嚴格,除非外傭工作態度有問題才會出聲。據知本月9日Michelle怒炒一名來了工作才兩周的新外傭時,在檢查對方行李時,竟然跌出一枚屬於Michelle、價值10萬元的5卡綠碧壐寶石戒指,家中CCTV更拍下當時情況,因為人贓並獲,Michelle立即報警處理。Michelle表示警方到場為所有工人落口供,結果花了8小時。

Michelle指該名外傭初來時都好有問題,經常出錯,她除了用百潔布刷銀器,刮花Michelle家中銀具,工作期間又戴着耳機和玩電話,並不專心,還偷錫Michelle子嘴仔,外傭博炒,Michelle於是就買機票讓她9月9日離開,當日下午巡例檢查她的行李時,卻跌出Michelle的戒指。日防夜防,家賊難防,Michelle慨歎僱主請外傭沒有保障。Michelle今日回覆《蘋果》時說:「請外傭好多問題,呢名外傭有心偷我嘢,佢將戒指收埋化妝袋,當日唔畀我檢查個袋,我哋查時佢將戒指收喺手。我平時家中都好小心放飾物,呢隻戒指我放床頭櫃,都算成日戴,疫情我少出街,自己冇為意唔見咗,咁啱放戒指個位CCTV係影唔到,相信外傭一早察覺出嚟。」Michelle表示以前試過被外傭偷家中紅酒出去周日放假同朋友聚會喝,外傭把紅酒偷放屋外花糟,所以便容易運走。

盛品儒今日也力數那名外傭不是:「個工人都係諗住博炒,我估計佢都係有心(偷嘢)。佢當場人贓並獲,檢查行李嘅時候,戒指自己跌咗出嚟。工人都有啲戇居,佢個樣古古惑惑,好多時專登喺我哋面前唔做嘢,其實就係博炒同入嚟偷嘢。」

蔡一鳳和老公盛品儒住赤柱豪宅。(FB圖片)


家中CCTV有檢查行李過程。


蔡一鳳檢查外傭行李時發現自己價值10萬的戒指。(FB圖片)


蔡一鳳怒炒外傭。(FB圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!