掃呢頁CODE去手機

2020年9月17日 星期四

蘇慧恩花五位數字做獨立歌手 自嘲做人太直所以唔紅 #Ophelia #蘇慧恩

蘇慧恩今日在觀塘為新歌《潛伏與蒙蔽》拍MV,她透露剛與前公司解約,花5位數字自組公司出歌:「原本同舊公司簽咗6年約,早前大家和平分手,舊公司好好,唔使 ...






蘇慧恩今日在觀塘為新歌《潛伏與蒙蔽》拍MV,她透露剛與前公司解約,花5位數字自組公司出歌:「原本同舊公司簽咗6年約,早前大家和平分手,舊公司好好,唔使我賠錢。」新歌是蘇慧恩的心聲,亦是她首次為MV創作造型,黑色傘裙配黑色大頭紗猶如「黑魔后」。

蘇慧恩說:「呢個黑紗會遮住自己個樣,其實係想講,尤其我哋做呢行,有時個心唔係咁諗,但為咗上位、為咗討好人,簡單啲嚟講係為咗唔得罪人,會講啲白色大話,我好想做返自己。」她坦言自己說話很直接,因此容易得罪人,更自嘲:「所以咪唔紅囉,因為我太真實。好似上首歌個MV造型,低胸露背好性感,我係唔鍾意,但係又唔可以講出嚟,因為知道大家花咗好多心思去做。我惟有話『都可以試吓嘅』、『咁好易走光喎』,但係就唔會講唔鍾意,唔想傷害咗幫手製作嘅人。」

她自爆曾因為說話太直接,失去司儀工作:「因為自己覺得個流程可以轉一轉,開會嗰陣會話『咁唔work喎』,製作公司可能唔鍾意,咁就冇下次囉。其實前經理人同前助手都有話過我係咪白癡,唔需要咁講出嚟得罪客人。」蘇慧恩笑言現時人大了,有時會選擇「隻眼開隻眼閉」,但對自己的要求仍然很高。

蘇慧恩首次為自己的MV創作造型。


自組公司出歌的蘇慧恩,坦言要碌盡人情卡。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!