掃呢頁CODE去手機

2020年9月17日 星期四

【父母接力在港照顧】港姐謝嘉怡拍樓盤廣告做足功夫:我要寫好拼音先知講咩 #港姐 #謝嘉怡

【父母接力在港照顧】港姐謝嘉怡拍樓盤廣告做足功夫:我要寫好拼音先知講咩4小時前新鮮出爐港姐冠軍謝嘉怡(Lisa),因甜美性格可愛,參選時已經深得人心成 ...




  • 【父母接力在港照顧】港姐謝嘉怡拍樓盤廣告做足功夫:我要寫好拼音先知講咩
  • 4小時前




新鮮出爐港姐冠軍謝嘉怡(Lisa),因甜美性格可愛,參選時已經深得人心成功入屋。雖然不暗中文,但她坦言希望留港發展做演員,而Lisa亦付諸行動,不時在ig與網民玩「你問我答」賺人氣。



日前,Lisa接拍當選後第一個樓盤廣告,對於要講大量中文,她做足準備:「最難係學講對白,因為份稿係中文字,我要寫拼音,先知道講咩嘢。」她自覺當日表現不錯:「我覺得講出嚟係好嘅。」

參選至今,謝父一直陪着她,但因在英國仍有生意,未能長時間留在香港。為此,Lisa透露媽咪稍後將來港接力照顧,拍完樓盤廣告後,Lisa表示自己有置業打算:「我都想喺香港買樓,所以依家開始儲錢,如果條件啱嘅,我就會買。」香港出名樓價高,看來Lisa要努力工作了。

----------------------------

請即預購《噴火30年壹驚艷 性感女星典藏集》特刊,當年鏡頭下的李嘉欣、黎姿、朱茵、舒淇、邱淑貞等三十位經典港姐、性感女星,一一復刻,艷壓全港。

自取優惠價 港幣$83【按此搶購】

包運費價 港幣$110【按此搶購】

----------------------------

守住新聞自由 和你撐壹週刊計劃 每月港幣$300起

按此了解更多

-----------------------------

英國移民、升學、就業、買樓生活資訊!

立即加入「走佬去英國 - BNO 5+1 移民資訊研究所

+5


鍾意就快D Share啦!