掃呢頁CODE去手機

2020年10月30日 星期五

率先爆丨莊端兒宣佈再婚趕40歲前嫁I.T.男 羅孝勇娶模媽唔介意做繼父 #羅孝勇 #莊端兒

莊韻澄(前名莊端兒)上周六(24號)高調晒1卡鑽戒宣佈拍拖,《蘋果》發現她原來10月20號已入紙註冊,見39歲莊韻澄跟34歲呂成忠(Joe)準備拉埋天 ...






莊韻澄(前名莊端兒)上周六(24號)高調晒1卡鑽戒宣佈拍拖,《蘋果》發現她原來10月20號已入紙註冊,見39歲莊韻澄跟34歲呂成忠(Joe)準備拉埋天窗;而32歲巨聲幫出身的羅孝勇(Sheldon)與31歲的模媽王丹妮(Louise)都入紙註冊,雖然Louise育有6歲大的女兒Affa,羅孝勇亦不介意當後父,娛圈喜事浪接浪。

莊韻澄及未婚夫報住「荃灣」,想不到最終由從事I.T行業的Joe成功俘虜女神的芳心。其實過去大半年,莊韻澄出席活動時,Joe都伴在她身邊護花,更做柴可夫管接管送,為保護戀情,莊韻澄則向外人介紹Joe是她的「經理人」,當時見他們行為頗為親密。

《蘋果》今日致電準新娘莊韻澄,她大方承認婚訊,一對新人揀好日子在11月12日註冊結婚,待明年疫情減退才補擺喜酒。

莊韻澄上周39歲生日才公佈拍拖喜訊,她說:「我同Joe一年多前相識後,佢一直有追求我,我肯同佢拍拖,佢一直求婚,咁啱佢又係幫我改名師傅個徒弟,師父話我改咗名做『莊韻澄』旺桃花,估唔到改名三個月即見效,真係好神奇,原先我自己都冇諗過咁快結婚,師父話11月12日係好日子,咁我同男朋友都有共識。師父話我哋與其明年結,不如今年配合好日子,仲可以兩個都旺到。」莊韻澄笑言這次閃婚要多謝師父從中推波助瀾。一對準新人打算先在親人見證下註冊,明年才擺喜酒,始終疫情未完,莊韻澄指不想到來參加婚宴的親友要「冒險」。

莊韻澄表示兩人拍拖後即見家長,莊媽媽非常喜歡這位準女婿。莊韻澄續說:「佢係我未來老公,100分我畀佢90分,10分係進步空間。」準新郎Joe比莊韻澄細5歲,她並不介意姊弟戀:「咁佢好成熟,好負責任同好識照顧我,未開始拍拖都好好,拍拖後又越來越好,下半世我哋都一齊,呢個男人好可靠。」問到可是奉子成婚?莊韻澄否認:「唔係呀!不過我哋都鍾意小朋友,計劃出年生喇,我仔女都鍾意,想生兩個,未來老公鍾意女,佢話想要前世情人喎。」

莊韻澄入紙結婚,顯示她的婚姻狀況是「離婚」,她再次解釋:「係呀,都10年、8年前嘅事,我嗰時27、28歲,仲未入行,對方係圈外人,我嗰時買咗層樓,寫咗男朋友個名,因為釐印費太貴,分手時佢都有畀返層樓我,佢都已再婚仲生埋小朋友喇。」莊韻澄又指跟未婚夫Joe有交代自己的過去。莊韻澄平日最愛性感演出,她謂婚後會繼續幕前工作:「老公接受同明白我,支持我嘅工作,婚後做咗人妻會篩選下,未必再有呢類性感演出,形象可能會唔同。」莊韻澄強調婚後不用老公養,她說:「有嘢做個人先有寄托,有生存意義。」莊韻澄會與未婚夫一齊減肥後才影結婚相。

《蘋果》發現莊韻澄原來10月20號已入紙註冊。


莊韻澄上周六(24號)高調晒1卡鑽戒宣佈拍拖,話咁快下個月就升呢做人妻。


《蘋果》今早致電恭喜莊韻澄,她大方承認婚訊,其後在IG分享喜悅。


《蘋果》見羅孝勇與31歲模媽王丹妮都入紙註冊。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!