掃呢頁CODE去手機

2020年10月30日 星期五

陳詩欣:講到眼濕濕!陳詩欣宣布離開娛樂新聞台 #陳詩欣

雖然離開咗娛樂新聞台~有「一件頭女神」之稱的陳詩欣(Eunice)一直以主持綜藝節目為主,今日佢喺社交網宣布離開效力3年的娛樂新聞台,雖然聽日先係La ...




雖然離開咗娛樂新聞台~


有「一件頭女神」之稱的陳詩欣(Eunice)一直以主持綜藝節目為主,今日佢喺社交網宣布離開效力3年的娛樂新聞台,雖然聽日先係Last day,不過佢今日已經同一班夥伴包括陳婉衡、蘇可欣、周奕瑋合照留念。佢表示:「我畢業了!多謝娛樂新聞台3年來嘅照顧,這3年間學到好多嘢,由不擅長用言語表達自己的女孩子,變成牙尖嘴利。天天都跟你們鬥嘴的輕熟女,多謝我一班好同事嘅訓練,雖然我離開娛樂新聞台,但應該好多時間喺公司會碰面,所以不用太掛住我。」Eunice受訪時表示:「係呀,我畢業嚟緊會全力拍《姊妹淘》,同埋新嘅綜藝節目。」暫時她的工作都在綜藝方面,未知明年會否有機會拍劇。


Eunice坦言心情捨不得,她說:「我知道明日先係Last day,但愈近就愈唔捨得我班好同事,今日我都有派散水餅,好多同事先知我今日走,佢哋都好驚訝,我一直以為身邊啲同事係知道,原來佢哋係唔知,(你有冇喊?)我冇喊,但依家講講吓都有啲眼濕濕。」3年來她主持節目,甚少在錄影廠影相,最後時段好多同事把握機會一齊影相留念:「我覺得好窩心,有啲同事都眼濕濕,我都有安慰佢哋,我話唔使,我都係喺TVB度,只不過離開娛樂新聞台。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!