掃呢頁CODE去手機

2020年10月30日 星期五

張惠雅:【令人擔心】為情消瘦!張惠雅皮包骨得番85磅 #張惠雅

Regen真係瘦到令人擔心!現年32歲、前組合HotCha成員張惠雅(Regen)瘦到皮包骨,體重僅得84磅。她在社交網上載着住粉紅色bratop照, ...




Regen真係瘦到令人擔心!


現年32歲、前組合HotCha成員張惠雅(Regen)瘦到皮包骨,體重僅得84磅。她在社交網上載着住粉紅色bra top照,連鎖骨都凸出來。素顏的她一臉憔悴,好多網友都留言指她實在太瘦。


有指她為情消瘦,因為Regen早前亮相電視節目《吃掉前男友》,自爆拍攝前剛與細她8年的台灣男友分手,她直認分手後一直對度依依不捨,曾經主動搵過番對方,不過最後兩人斷聯,因為她被對方「封鎖」!


Regen之前已經在其平台指知道自己瘦到好殘,更有人問她點樣減肥,令她感到尷尬,她指其實失戀就瘦,更講過:「我失戀後終日躺於床上不吃不喝了一段時間。」


她回覆東網說:「我有食嘢呀,食番好多嘢,因為呢排太忙,因為喺長州開舖啲嘢全部自己一個搞,所以頻頻撲撲,到時大家多啲嚟我舖頭我就好開心。」有傳她有抑鬱病,她坦白說:「抑鬱係我10年已經有,抑鬱好難話會好番,依家做番嘢會睇住番自己情緒,(關唔關失戀事?)都唔太關事啦,自己情緒一向唔穩定,我會慢慢學習調節,我都知太瘦,依家準備搞埋啲嘢衝去食飯,好餓呀!」


舊隊友張紋嘉(Crystal)表示日前有見過Regen,她說:「我上個禮拜同佢做嘢,佢係瘦咗,我都有關心佢,佢有講過佢胃口細咗,但佢心情又冇咩,都唔錯幾好,大家有傾有講,可能佢太忙新舖,又唔多覺佢情情緒病。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!