掃呢頁CODE去手機

2020年10月30日 星期五

狂野港姐廖慧儀舊愛首度現身 阿Sam:心裏面冇咗忽肉 #廖慧儀 #港姐 #狂野空姐 #蔡卓妍 #阿Sa

27歲的阿Sam,究竟是恐怖情人?還是癡心情長劍?他是狂野港姐廖慧儀的前度,被網民封「戇X」的癡情Sam,日前首度現身接受《蘋果》訪問,「我叫阿Sam ...






27歲的阿Sam,究竟是恐怖情人?還是癡心情長劍?

他是狂野港姐廖慧儀的前度,被網民封「戇X」的癡情Sam,日前首度現身接受《蘋果》訪問,「我叫阿Sam,今年27歲,讀體育畢業,之前做過空中服務員同紀律部隊。」身高近6呎、大隻健碩、五官端正,理論上應該可以孔雀開屏,事實上卻對前度未忘情。

因為點名叫大台23歲「小鮮肉」孔德賢不要找自己的女友,自此跟廖慧儀關係惡化,早前更被狠飛斬斷年半情,網民都替他慘慘豬,廖慧儀絕地反擊,指控阿Sam跟蹤、恐嚇、性騷擾。雖然感情是兩個人的事,但男女主角都將它放上網公審,網民普遍同情疑被戴綠帽的阿Sam,「唔抵得你咁戇X,仲要俾人怒插,喺佢哋角度癡情係犯法。」

拍拖1年半,分手20多日,阿Sam仍難忘舊情,「我哋喺交友程式上識,覺得大家性格好夾,相處好開心,好短時間就一齊咗,嗰時我出班(懲教署畢業),佢都有嚟送禮物同我影相。」上年3月開始拍拖,兩人一直好甜蜜,他更支持廖慧儀選港姐,「佢要參選,我係好支持,因為嗰時社會運動加埋肺炎,佢有段時間冇得飛比較空閒,我知佢一直有入演藝圈嘅夢想,佢想成為藝員,我叫佢試吓,佢有呢個能力同潛質。」

然而,廖慧儀落選後簽大台,一切都變了,當日Sam曾在網上控訴:「係咪因為入咗娛樂圈,擴闊咗眼界,回頭看所有嘢覺得我甚麼都不是?」今日他卻轉晒口風,將問題攬上身,「同居生活積落小問題,回頭睇番可能係我責任,日對夜對感情可能淡咗,同屋共住多拗撬,感情有磨擦。可能我有啲奉旨,覺得佢唔會離開我,好容易將自己情緒發洩佢身上。」

對於曾開名警告孔德賢勿再找自己女友,今日Sam亦否認懷疑對方撬牆腳,「第三者就唔關事,佢兩個係好朋友。」更強調相信廖慧儀冇出軌,「冇冇冇,同佢一齊咁耐,信佢人格。」至於兩人分手原因,是廖慧儀覺得他處事唔夠成熟,Sam被狠飛後想復合,卻被指控跟蹤、恐嚇、性騷擾,「呢啲全部否認,事情有誇大之嫌,當你好緊張一個人,佢全日唔聽你電話,係咁cut你線,嗰時真係好想搵到佢,不停打畀佢,想挽回關係同佢對話。(性騷擾)呢樣唔係真,分手後有一兩日復合番,當時我用番以前一齊時甜言蜜語同佢傾偈,可能喺佢眼中係性騷擾,我冇講乜過份說話,只係好掛住你、好想攬你、好想錫到你呢啲說話。」

分手至今差不多1個月,Sam依然情傷未癒,「不斷回憶同佢以前,一定諗佢幾好,就算分手佢點對我都好小事,我會原諒佢。因為愛得太深,太習慣有佢陪伴,短時間內我覺得失去精神伴侶,好似心裏面冇咗一忽肉,要時間適應。呢排情緒波動比較大,好在有朋友幫助,自己keep住做運動同打波,好少少。」

27歲的他,人生目標是可以安居樂業,30歲前結婚生仔,這亦是他跟廖慧儀情已逝前的共同計劃。今次分手事件弄至全港都知,他感慨:「學識咗要尊重對方意見同決定,情緒管理都係好重要一課,處事要成熟冷靜少少。」面對鏡頭,他沒再數臭前度,「我唔會話佢嘅,我覺得佢好好,佢對呢段感情全情投入,好認真付出,最後搞成咁冇人想,希望佢發展順利同開心。」

最後,問他有甚麼想對廖慧儀說?他說:「講聲對唔住!我都同佢講好多次。」

撰文:余燕儀

攝影:陳慧安

攝錄:葉君海

廖慧儀舊愛阿Sam靠做運動忘情。(蘋果日報)


身高近6呎的他,高大威猛。(蘋果日報)


Sam被廖慧儀狠撇,情緒跌落谷底。(蘋果日報)


廖慧儀被封狂野港姐,入行後即飛拍拖年半的男友。(網上圖片)


廖慧儀分手後反擊舊愛,指被跟蹤、恐嚇、性騷擾。(網上圖片)


阿Sam指兩人透過交友app認識,好快已拍拖。(網上圖片)


分手後Sam曾努力箍煲,可惜廖慧儀絕情拒絕。(網上圖片)


網上圖片


兩人都刪除所有甜蜜合照。(網上圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!