掃呢頁CODE去手機

2020年10月30日 星期五

蘇慧恩做流浪貓義工 殘害動物的人等天收 #Ophelia #蘇慧恩

(蘋果日報)蘇慧恩(Ophelia)的新歌《潛伏與蒙蔽》跟香港設計學院crossover,舉行了一場視覺藝術作品比賽,今天活動於葵涌舉行發佈會,有份擔 ...




(蘋果日報)


蘇慧恩(Ophelia)的新歌《潛伏與蒙蔽》跟香港設計學院crossover,舉行了一場視覺藝術作品比賽,今天活動於葵涌舉行發佈會,有份擔任評判的Ophelia最喜歡其中一位學生,以她與愛貓白雪雪為題的作品,她笑說:「我當然偏心畀呢幅最高分,因為我同白雪雪都喺入面,佢最終得到第3,已經係好好成績。」

Ophelia是愛貓之人,她透露將會參與流浪貓義工活動,籌款並捐到相關機構,提到近期不少虐畜事件在香港發生,她說:「最近上網睇到有一個男仔用火燒隻貓,隻貓不停叫,我睇到喊,好多人因為convid 19遺棄寵物,真係好離譜,佢哋都有小生命。」Ophelia又指曾經有朋友因為生小孩,將養了多年的寵物也放棄:「我冇同呢個朋友絕交,但我有鬧佢。其實我契女出世都有皮膚敏感,佢屋企有7隻寵物,之後都冇事,我覺得最緊要係適應同增強抵抗力。」

提到今年初發生有29隻寵物懷疑被人從高處擲下,事後拘捕了兩名男子,不過最終律政司稱因證據不足而不起訴,令不少愛動物的人感到憤怒,Ophelia說:「我覺得人緊要,動物都緊要,呢啲事唔應該喺呢個文明嘅社會度發生,我知道國內有人會食狗肉、食兔肉,因為佢哋會覺得背向上天就可以食,其實佢哋可以食其他家禽?我覺得呢啲人受唔受罰就等個天處理。」

蘇慧恩將會參與貓義工的工作。(蘋果日報)


參賽的學生作品中,有一幅是以她和愛貓白雪雪為題。(蘋果日報)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!