掃呢頁CODE去手機

2020年10月30日 星期五

前度婚訊擺上枱丨馮盈盈視結婚為芝麻綠豆的事:結咗都可以離 #馮盈盈

前港姐冠軍馮盈盈(FYY)去年底宣佈與拍拖4年的醫生男友「寶寶」鍾文浩(Martin)分手,回復單身的FYY,火速秘撻爆肌港男鄭衍峰,兩人一點都不避忌 ...






前港姐冠軍馮盈盈(FYY)去年底宣佈與拍拖4年的醫生男友「寶寶」鍾文浩(Martin)分手,回復單身的FYY,火速秘撻爆肌港男鄭衍峰,兩人一點都不避忌在節目中打情罵俏,日前更被《蘋果》讀者透過「爆相爆片」,目擊二人跟鄭紹康及友人在中環食晚飯。不過前度男友「寶寶」亦不遜色,本月初,Martin在個人社交平台上載與一名長髮美女的合照,甚至傳出他將閃婚,但Martin其後回應自己未有結婚打算。

對於前度傳出婚訊,FYY一直未有回應,直到日前在大台節目《後生仔傾吓偈》以「前度結婚了」為題,將前度的新聞擺上枱。陸浩明在節目上開始時,直說這個主題是萬般滋味在心頭,是他也是你和「佢」的一個經歷,就是前度結婚了,接着鏡頭影着FYY,當時她做出反眼的表情。雖然陸浩明煞有介事地表示只不過「傾吓偈」,不過隨即有主持讀出當日Martin被傳結婚的新聞,FYY露出尷尬神情。

雖然有不少人視結婚為人生大事,不過在FYY的眼中,未知是否「前度結婚了,新娘不是她」而令她不是味兒,所以她因前度傳婚訊而被追問回應的心情,她竟然說:「雖然我哋仲係朋友,但係都唔會為一啲芝麻綠豆嘅事而互相通知。」聽到陸浩明聲稱結婚都不是大事,FYY立即附和地說:「係呀,結咗都可以離,係咪先?所以唔係咩大不了嘅事。」後來她才表示知道婚訊後,第一個反應是笑了出來:「喺嗰疑似係證書副本,一睇啲資料,以我哋咁多年嘅朋友關係,出生年、月份同地址都係錯,所以一笑置之,係擺咗個大烏龍。」

大家追問FYY當刻的心情又有否難過?她說:「我咪話自己笑咗出嚟,因為覺得應該冇呢個可能,如果係真嘅話,當然祝福佢,佢都到咗適婚年齡,不過喺呢一刻真係冇可能,佢之後都有update我,佢深受新聞影響,問我可以點樣去應對。我叫佢如果唔想朋友同同事誤會,咪隨便post番啲嘢囉。」她還說:「有人問過我點解唔同佢代答,但係我哋只係維持朋友關係,始終我唔係對方嘅代言人,所以都係交番畀佢自己處理。」

馮盈盈坦言獲悉前度入紙結婚後,第一個反應是笑了出來,因為覺得應該沒有這個可能。(影片截圖)


馮盈盈與緋聞男友鄭衍峰不時在節目中打情罵俏。(影片截圖)


馮盈盈的前度Martin早前在個人社交平台上載與一名長髮美女的合照,甚至傳出他將閃婚。(資料圖片)


馮盈盈日前被爆與鄭衍峰跟鄭紹康及友人在中環食晚飯。(資料圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!