掃呢頁CODE去手機

2020年11月16日 星期一

張繼聰:200磅張繼聰肥到似雪櫃 爬通風槽險死 #張繼聰

咁重磅去爬通風槽真實好危險。藝人張繼聰與張建聲於新片一個增磅、一個減磅,但磅數仍相當有睇頭,再加上靚仔新貴栢天男,齊齊爬上道具通風槽拍逃亡戲,自嘲當時 ...




咁重磅去爬通風槽真實好危險。


藝人張繼聰與張建聲於新片一個增磅、一個減磅,但磅數仍相當有睇頭,再加上靚仔新貴栢天男,齊齊爬上道具通風槽拍逃亡戲,自嘲當時近200磅身形如雪櫃的阿聰,笑指行動論盡之餘,也擔心連累他人一起墮槽,而為角色減掉20磅的阿聲,則略嫌身形未如理想。


張繼聰、張建聲與栢天男於新片《逃獄兄弟》飾演獄中好友,雖然初來甫到的天男受盡阿聲及譚耀文等人虐待,但後段卻各自有原因要離開監獄,故齊齊策劃逃獄大計。外表俊朗的天男,坦言今次絕對是大考驗,基於導演要求反應逼真,再加上不乏除衫戲,所以經常於沒有護墊情況下捱打,當中一場更被阿聲等幾位獄友齊齊坐住打,又要掩住口鼻及插手指甲,不諱言當刻與死亡非常接近:「曾經幻想會唔會用假手指,實在太真實,隻手甲又流血,好在阿聲嗰期減咗磅咋,套戲拍個幾月,但就似拍咗幾年咁漫長。」


談到眾人合力逃獄,飾演古惑仔的阿聰笑指角色相對阿聲及天男等人較為輕鬆,他說:「我唔使打,係最後一場海邊淋雨戲,因為翻風淋到病,同埋要一齊爬通風槽,當時因為要為另一套打戲增肥,成190幾磅,係我人生最重時拍,我覺得自己正面、側面同背面都橫,大家一齊跑我好論盡,我成個雪櫃咁,喺條槽度都驚,個個有番咁上下磅數,一跌落嚟就真係Last Shot。(覺得新一代演員天男表現點?)我哋合作過好多次,佢人品好乖,演員紀律好好,好努力,永遠笑笑口,又有美麗嘅外形睇,相信好多女士喜歡。」


而演慣監獄戲的阿聲,就透露為配合角色專程剪Skinhead,再加上疤痕及留鬚,起初還花了8小時於身上畫假紋身,但後來認為效果未如理想,便忍痛捽甩:「搞到啲皮爛,大家都無緣見到(戲入面恰天男好盡情?)導演想捕捉佢真反應,所以好多戲份事前唔畀佢知啫!試過向佢掟飛行棋同扯頭髮(打戲辛苦啲定恰人辛苦啲?)最辛苦同阿譚場打戲,我要由170磅極速減到150幾磅,時間唔太足夠,仲要拍嗰日係拍完成日文戲,最後趕時間嚟打,所以我哋齊齊打到氣喘。」


----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!