掃呢頁CODE去手機

2020年11月16日 星期一

林奕匡跟奧比斯探訪非洲體驗生活 返港發視網膜穿窿即做手術 #林奕匡

林奕匡(Phil)與老婆李靄璣(Rikko),今日在尖沙嘴為奧比斯攝影展主持開幕儀式。林奕匡去年去到非洲埃塞俄比亞完成10公里慈善跑後,跟奧比斯去到非 ...






林奕匡(Phil)與老婆李靄璣(Rikko),今日在尖沙嘴為奧比斯攝影展主持開幕儀式。 林奕匡去年去到非洲埃塞俄比亞完成10公里慈善跑後,跟奧比斯去到非洲高原山區進行探訪,並走進手術室親眼目睹眼科手術過程。林奕匡數月前亦接受矯視手術,剛巧經檢查後發現視網膜穿窿,立刻接受手術治療。

Phil表示,首次踏足非洲,看到當地人的生活大開眼界,他說:「佢哋用樹葉整食物,與牛同住一間房,因為高原地區好凍,唔係我哋想像中非洲一定好熱。」Rikko指老公到過非洲體驗後,回港生活亦變為懂得環保,Rikko說:「我原先想跟佢去,但係佢唔想分心要照顧我,想專心跑步。佢返嚟變得更加環保,唔會嘥水,亦懂得呵護眼睛,佢去做眼科檢查,之後發現視網膜穿咗窿,接受手術之餘做埋矯視,見佢矯視後方便好多,明年我都會做埋矯視。」

林奕匡(Phil)與老婆李靄璣(Rikko),今日在尖沙嘴為奧比斯攝影展主持開幕儀式。


林奕匡去年去到非洲埃塞俄比亞完成10公里慈善跑後,跟奧比斯去到非洲高原山區進行探訪。


Rikko指老公到過非洲體驗後,回港生活亦變為懂得環保。


Rikko說:「佢去做眼科檢查,之後發現視網膜穿咗窿,接受手術之餘做埋矯視,見佢矯視後方便好多,明年我都會做埋矯視。」


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!