掃呢頁CODE去手機

2020年11月16日 星期一

徐榮:當年自信揮低林峯 徐榮用心演村民贏上位機會 #徐榮 #林峯

用心演戲實有人留意到~入行22年、現年46歲的徐榮之前在《木棘証人》演反派Gordon備受認同,對於在無綫台慶頒獎禮「最佳男配角」呼聲甚高,他接受電台 ...




用心演戲實有人留意到~


入行22年、現年46歲的徐榮之前在《木棘証人》演反派Gordon備受認同,對於在無綫台慶頒獎禮「最佳男配角」呼聲甚高,他接受電台訪問說:「入選會開心,但隨緣吧,經歷太多年,最初《同事三分親》候選都會緊張,《BB來了》入選最後5強男配角都以為自己有機會,仲諗定致謝詞,依家睇化喇。」


徐榮是98年第13期藝員訓練班,同班有林峯、楊怡、楊明等,他做了多年路人甲角色,才於07年處境劇《同事三分親》憑裘俊一角入屋。他指當年擊敗幾千對手考入訓練班時,曾自信心爆棚自覺會率先跑出,他說:「自覺外形OK,嗰年5,000幾人收12個學生,係會幻想『呢鋪仲唔掂?我仲唔係superstar?』當時林峯、楊明同阿怡都未識化妝好薯嘜,梗係覺得自己會跑出,但一畢業先知現實係咁殘酷。」


首數年要家人經濟支持才能捱過,徐榮說:「哥哥係有經濟上接濟我,最初冇錢畀屋企都係遺憾,依家能報答家人,一有空就請佢哋去旅行。」至於他能堅持多年也沒放棄轉行,他坦言絕對有諗過放棄:「每次當我想放棄就會有啲機會出現氹你留低。我惟有嘗試調節自己,演村民大把人hea做,我就畀足心機演,最終珍姐搵我演《同事三分親》,都話因為發現我好畀心機演村民。」


當年徐榮與拍拖兩年的太太結婚,婚後育有一子一女,他指太太由小學同學介紹相識,對於事業未有成績時,太太就肯嫁給他,他說:「因為愛!真係出於愛!我哋相處得好舒服,嗰時我咩都冇,拍拖冇錢出街、冇錢睇戲、冇錢去旅行,佢都肯陪我留喺屋企睇電視煮飯仔,從來冇要求啲乜同我一齊捱。即使31歲時結婚,覺得係時候,好隨意咁話:『不如結婚吧!』求婚都冇儀式,我真係好幸運,佢肯嫁畀我呢個7線演員,所以我同自己講,將來能做到嘅,都會畀晒太太。」徐榮更透露至今每月出糧都交給太太處理,自己從中拿些零用錢,他說:「由拍拖至今,感激太太幫我處理家中大小二事,從小朋友讀書甚至置業,我咩都唔使煩,可以安心外出工作!」


----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!