掃呢頁CODE去手機

2020年11月16日 星期一

富貴港姐尤蔭蔭第二次離開TVB 自嘆做人唔夠進取 #TVB #尤蔭蔭 #港姐

IG圖片現年28歲的尤蔭蔭(Xaviera)在2012年跟朱千雪、黃心穎同屆入圍港姐,替無綫主持過節目,因為發展平平,之後加入奇妙電視台擔任主播,前年 ...




IG圖片


現年28歲的尤蔭蔭(Xaviera)在2012年跟朱千雪、黃心穎同屆入圍港姐,替無綫主持過節目,因為發展平平,之後加入奇妙電視台擔任主播,前年重返無綫,數月前再度離巢。她今日在IG Story上載工作證,留言:「Finally bye bye. One journey ends, next journey starts soon.」

尤蔭蔭今日接受《蘋果》電話訪問,透露8月正式約滿,她說:「佢哋前兩日先問我攞返工作證,唔再續約,主要因為唔覺呢兩年做咗好多嘢,咁不如唔好再做,可能呢間公司嘅style同我性格唔太夾,我個人較隨緣,但嗰邊就要aggressive啲。」事實上,蔭蔭過去兩年工作量不多,十隻手指數得晒,她說:「開頭去咗米蘭fashion week,中間去過幾次拍旅遊節目,但只在big big channel上播,最多人關注可能係《識玩旅行團》主持,冇乜嘢做,無謂再浪費時間,咁不如去做第二啲。」

回復自由身,尤蔭蔭亦抗拒簽死一間公司,她說:「如果有其他台搵我,我都有興趣合作,尤其ViuTV,咁就可以做晒三間電視台嘞。現在我同緊一個平台傾緊life style嘅嘢,仲會接一啲司儀job,但真係唔想太困身。」

有指蔭蔭家境富裕,父母做出入口生意,名下有幾個物業,家住巿值近四千萬御金‧國峯1,600呎4房豪宅。蔭蔭否認:「普通家庭,爸爸媽媽係白手興家,之前都捱過窮,教我哋應使則使。」她透露每月還要給家用:「我哋3兄弟姊妹,每個月都要拎5、6千蚊返屋企,媽咪知我冇做(TVB),都有話唔得可以問佢攞,爹哋8月生日時,又借啲易畀咗每人1千蚊利是我哋,但我暫時都ok,仲使緊積蓄先,希望接番多啲司儀工作。」

蔭蔭畢業於美國名牌大學加州大學洛杉磯分校(UCLA),主修微生物免疫及分子遺傳學,不單兩文三語流利,更能操韓語及緬甸語,當時有指她是無綫走寶藝人之一。

尤蔭蔭8月底離巢,今日正式交還工作證。(IG圖片)


閒着的尤蔭蔭積極做運動。(IG圖片)


尤蔭蔭早前拍過《識玩旅行團》。(IG圖片)


(IG圖片)


(IG圖片)


尤蔭蔭跟前有線主播嚴崇天及ViuTV藝人羅沛琪合作開口才訓練班。(IG圖片)


尤蔭蔭懂兩文三語,更能操韓語及緬甸語,經常為活動擔任司儀。(IG圖片)


(IG圖片)


尤蔭蔭參選過2012年港姐,跟朱千雪、黃心穎同屆。(資料圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!