掃呢頁CODE去手機

2020年11月16日 星期一

胡諾言:胡諾言鴻運當頭 李居明稱做福將 #李居明 #胡諾言

胡諾言好想畀人稱為福將藝人胡諾言為堪輿大師李居明的風水電影開工,他表示二人非首次合作,所以一埋位已非常有默契,更指第一日開工已獲師傅稱呼為福將,令其受 ...




胡諾言好想畀人稱為福將


藝人胡諾言為堪輿大師李居明的風水電影開工,他表示二人非首次合作,所以一埋位已非常有默契,更指第一日開工已獲師傅稱呼為福將,令其受寵若驚,他說:「師傅話我鴻運當頭,因為好多時啲老闆叫我工作,之後佢哋都會特別旺,我想然都想好似歐陽震華咁,畀人稱為福將同埋師傅又送咗個『大勝』字牌畀我,希望我長勝、小朋友健康、讀書聰明伶俐,講真今年疫情影響,工作量確實唔係好多,但唔多之中都托賴有工開,好似早前拍咗個健康食品廣告,反應幾好,依家又開新劇,希望之後樣樣都順利。」


----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!