掃呢頁CODE去手機

2020年11月12日 星期四

真係太老 丨40歲林詠倫認被花姐批唔討好:有幸仲有氣力堅持夢想 #林詠倫

入行18年、現年40歲的E-Kids成員Alan(林詠倫)早前報名參加ViuTV真人騷《全民造星III》,雖然他在幕前的演出經驗比其他參賽者多,不過這 ...






入行18年、現年40歲的E-Kids成員Alan(林詠倫)早前報名參加ViuTV真人騷《全民造星III》,雖然他在幕前的演出經驗比其他參賽者多,不過這份經驗亦成為了他的障礙,與大部份只有20多歲的參賽者相比,老了一大截,難免被人看低一線。

在昨晚播出的《造星III》Alan終於出場,節目上播出他當日面試的片段,花姐直接問Alan已經40歲,如果安排他與20歲的參賽者被編成組合,一齊跳舞演出,他會有怎樣的感覺?花姐更說:「你決定參加呢個比賽嘅時候,究竟你係畀人笑嘅多,定係人哋會留意你,畀個機會你?」Alan回答是「留意」,但花姐一臉冷漠地說:「其實佢哋會笑你。」其後Alan坦言有點不開心:「我都知道參加呢個比賽,預咗有好多批評,但係我都會去承受,而我去承受,唔係就咁聽完就算,我都會好好改進。」

今次Alan選擇唱張學友的《頭髮亂了》,雖然同台有兩名男dancers伴舞,不過Alan的舞步令人聯想到E-Kids時代的舞步,花姐在導師房大叫尷尬:「跳得好老土呀!大佬!真係好老土呀!」演出過後,三位評判經過一輪思考後給予他兩盞藍燈,結果Alan成功入圍,花姐和林二汶即慘叫:「Oh No!」兩位導師更說:「我幫唔到佢!」接着再播出當日面試的片段,再聽到花姐直指Alan很老:「佢真係太老,我覺得佢唔差,但我肯定佢嘅未來唔係星,佢好似好啱資格,但幫佢唔到。」林二汶亦說:「有啲灰呀真係!」反而評判Eric Kwok說:「我以前唔會記得E-Kids有個Alan,但依家我會記得,我會respect佢。」

節目播出後,有人不認同花姐對Alan的評價,留言鬧爆:「要證明畀花姐知,40歲都可以係人生起步!」、「搞咁多嘢,造嗰粒星咪叫『花姐』囉,仲拍埋廣告,幾堅!」,更有人直接指花姐嫌Alan老,是規則上自相矛盾:「因為佢40,又話40唔會係星lor……如果係咁,點解你哋唔set個參賽資格要30歲以下?」並讚Alan享受演出過程:「講真佢不是最出色,但佢起碼係表演緊,雖然話佢啲舞老土,咁佢首歌都係嗰啲年代。」

今日Alan回覆《蘋果》,對於花姐的批評,他說:「我都有睇噚晚嗰集,喺啱啱開始嗰陣,花姐都有同我講過話唔係咁討好,佢唔係話我外型,係驚我嘅年紀擺咗落嚟,會令節目變嗰啲流行經典,不過過咗1個月左右,可能佢喺啲訓練睇到我嘅表現,佢走埋嚟同我傾吓偈,佢話有小小跌眼鏡,亦都多謝我,真係有啲受寵若驚,咁我都多謝花姐畀呢個機會。」他又說:「我好似唔係見到好多人嘲笑我,反而見到一啲失咗聯絡嘅fans同網民嘅留言鼓勵,覺得好窩心,當然我都見到有人留言話『娘』,始終我係嗰個年代出世同聽嗰啲歌,所以而家同一班年輕人相處,我都會試吓啲新嘢,呢樣都係好事。」

Alan亦有在網上留言回覆網民:「笑我之後再留意或者留意之後笑我都好,我做依件事都係想向支持E-Kids同我咁多年嘅fans同自己有個交代。有幸還有氣力堅持自己嘅夢想,唔知可以行到幾遠?盡力喇。堅持在這時勢是必須的。」

花姐狠批Alan的舞姿老土。(影片截圖)


有人覺得Alan的演出很有90年代風格。(影片截圖)


最後Alan順利過關。(影片截圖)




Alan在留言回覆網民。(FB截圖)


不少網民支持Alan。(FB截圖)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!