掃呢頁CODE去手機

2020年11月12日 星期四

李蔓瑩:晒鑽戒宣布同性婚姻?李蔓瑩:希望大家正面少少 #李蔓瑩

Renee話同性戀唔係驚天動地嘅事,叫大家正面呢件事。模特兒兼童顏主持李蔓瑩(Renee)主持多個ViuTV綜藝節目而為人所認識,Renee樣子甜美, ...




Renee話同性戀唔係驚天動地嘅事,叫大家正面呢件事。


模特兒兼童顏主持李蔓瑩(Renee)主持多個ViuTV綜藝節目而為人所認識,Renee樣子甜美,冧粉絲有一手,個人社交網帳戶逾14萬粉絲!戀事方面,Renee被爆跟同性髮型師Joe譜She She戀。今日Renee在社交網晒床照,穿上小背心的她大晒鑽戒,並留言:「Wake up with this。」惹起網友關注,問她是否宣布跟Joe結婚。


Renee接受電話訪問時否認結婚:「首先好多謝大家對我嘅關心,但呢一刻唔係結婚,因為我鍾意旅行結婚,但依家冇得飛住,所以就未結到婚住,如果到時真係結婚,大家再恭喜我。」問到是否同性戀?她沒否認:「我覺得部分網民或朋友仔小題大造,我覺得唔係驚天動地嘅事,依家已經係2020年,香港人可能都經歷好多嘢,係咪同性婚姻或者性別上嘅事,希望大家正面少少去睇,我自己粉絲、朋友、家人都好接受。」


----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!