掃呢頁CODE去手機

2020年11月12日 星期四

方丈好小器丨林師傑揸車「呠」嬲高層 一個手勢被雪足一年 #林師傑

林師傑於今年6月在社交平台宣佈跟無綫及星夢解約,他更自爆無綫要和他轉簽「6show」約,保證他每年有12,000元收入,結果林師傑未有接受這份「恩賜」 ...






林師傑於今年6月在社交平台宣佈跟無綫及星夢解約,他更自爆無綫要和他轉簽「6 show」約,保證他每年有12,000元收入,結果林師傑未有接受這份「恩賜」,決定離巢外闖。

回復自由身的林師傑日前接受阮德鏘的YouTube Channel《囍趣台》訪問,林師傑直言自己得不到高層歡心,在他們心目中的評價相當低:「我入行11年,仲係聽到好多負面嘢。」他更用「柒」字形容自己:「我諗唔到可以用邊個好啲嘅字嚟形容自己,入行嗰陣鍾意做好多嘢得罪人,明知自己做唔到嘢,又自己走去做,真係好大鑊。我由細到大做人都唔圓滑,對人情世故有一種障礙。」

阮德鏘在節目大爆林師傑揸車趕返電視城,中途因「爬頭」而向一架七人車的司機「伸中指」,結果林師傑在幕前消失了一段時間,他聞言後說:「其實只係一件好簡單嘅事,嗰日我要入廠,喺環保大道去到燈位,嗰陣係綠燈,但係前車架車突然踩brake,我EQ唔係咁好就呠佢,之後嗰個司機落車,我已經心知不妙,但係過嗰陣個人好『着』,準備諗住鬧人,跟住覺得佢認得我,可能係公司嘅高層,我只係做咗一個『做乜事』嘅表情,之後佢再望我幾次,就算轉咗綠燈都唔開車,我咪cut咗去慢線開車走,結果好快就知發生乜嘢事。」

他續說:「我好快就收到兩個監製、PA、經理人嘅電話,就要上8樓,好多人都知乜事,話我舉中指,一次過X咗7個監製。之後樂小姐都有問番我件事,由迴旋處開始到卡樂B嘅燈位,喺呢段路我嘅駕駛態度,點樣揸、揸咗啲乜嘢,最後總結係話我超咗速,咁即係我唔啱,之後就轉咗身走咗。」最後林師傑要親身到7位高層房逐一道歉,之後被「雪藏」了差不多一年。

幸好最後獲珍姐(曾勵珍)給予機會,安排他演出《愛‧回家》中的「木偶哥」一角,其後他憑劇中歌曲《小木偶的話》奪得「勁歌金曲獎」,殊不知又因為致感謝辭時又再得罪人,林師傑說:「嗰陣我第一個多謝嘅人係珍姐,諗住《小木偶的歌》係套劇嘅歌,所以咪多謝珍姐先,點知原來係音樂頒獎禮,要先多謝歌曲監製,我次序錯咗,所以又得罪人,結果又俾人鬧。」

林師傑稱自己只做了這個手勢。(影片截圖)


林師傑感謝太太不離不棄。(資料圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!