掃呢頁CODE去手機

2020年11月12日 星期四

許珮榆:背夫偷食姚子羚男友爆四角戀?許珮榆咁樣答 #姚子羚 #許珮榆

估唔到「婚」訊變「分」訊。藝人姚子羚與舊愛Raymond秘密翻撻,為保護戀情不惜夜間出動拍拖,但日前男方被東網拍到與曾參加ViuTV真人騷《美選D.n ...




估唔到「婚」訊變「分」訊。


藝人姚子羚與舊愛Raymond秘密翻撻,為保護戀情不惜夜間出動拍拖,但日前男方被東網拍到與曾參加ViuTV真人騷《美選D.n.A》嘅𡃁模許珮榆(Diva)約會high tea摸手仔,狀甚親暱,估唔到呢段三角關係未係最爆,原來Diva已婚做咗人妻,關係即時變為四角戀夠晒混亂!


據爆料者提供資料指Diva老公為銀行職員,今年初佢哋於日本沖繩低調結婚,對於被指扮單身背夫偷食,Diva接受訪問時直認已婚,之後再爆出原來已經同老公分開:「我同佢(老公)已經緣盡,依家肯定係單身,出去識吓朋友都好正常啫。感情係我哋嘅事諗住低調,加上佢唔係圈中人先冇公開,其實得好少人知道,估唔到會畀人出賣,(得罪咗人被爆料?)相信係近期我有單新聞出街,一啲唔鍾意我嘅人借機會攻擊我。」


----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!