掃呢頁CODE去手機

2020年11月12日 星期四

拍飲食節目令事業更上一層樓 衛詩雅逆市吸4廣告 #衛詩雅

衛詩雅為美食真心拍片,更冒暴肥危機,幸大受歡迎。
拍飲食節目令事業更上一層樓衛詩雅逆市吸4廣告衛詩雅為美食真心拍片,更冒暴肥危機,幸大受歡迎。衛詩雅(Michelle)頻頻拍攝飲食節目《衛食攻略》,帶 ...




拍飲食節目令事業更上一層樓 衛詩雅逆市吸4廣告

衛詩雅為美食真心拍片,更冒暴肥危機,幸大受歡迎。

衛詩雅(Michelle)頻頻拍攝飲食節目《衛食攻略》,帶網民周圍食好西兼貼地介紹茶餐廳,大受網民歡迎,每集均達到十萬點擊率,其個人頻道日前更超過10萬人訂閱,更獲頒發獎座。

Michelle坦言當初拍攝只為興趣,因為她十分喜歡吃,特別是茶餐廳,更會瓹窿瓹罅尋找隱世茶餐廳。她說:「由自己一個興趣,變咗一個令我事業更上一層樓嘅一個梯級,所以我覺得好幸運。」將興趣變成工作,Michelle表示有得有失,失去的是一向纖瘦的身材,「確實有一段時間肥咗好多,因為有時一日晏晝會食3間茶餐廳,嗌幾多我都會食晒,唔會浪費食物。甚至乎off咗機,我覺得好食我都會再嗌。所以有一段時間公司同我講:『你真係脹咗好多啦喎!』,叫我唔好再食,食少兩間。所以之後拍完嗰晚就食少餐,要勤力跑步做運動。」

Michelle又表示網民的評論,她全部都有看,還會互動,當看到網民介紹給她的餐廳,她真的會去試。

除了得到網民支持,Michelle亦得到不同類型的廣告商合作,在逆市情況下,今年她已接下4個廣告,可謂豬籠入水。Michelle表示:「我覺得自己非常之幸運,有一樣嘢好開心就係好多時候屋企人或者朋友喺街見到我嘅廣告,佢哋會合照再send返畀我,我覺得好似距離拉近咗,因為依家比較少出街,但係大家可『合照』,個感覺好得意。」

衛詩雅勁接廣告直言非常幸運。
衛詩雅勁接廣告直言非常幸運。



鍾意就快D Share啦!