掃呢頁CODE去手機

2020年11月12日 星期四

港姐謝嘉怡預告聖誕冇人約 陳家樂祝福前度余香凝後日出嫁 #余香凝 #港姐 #謝嘉怡 #陳家樂

(蘋果日報)今屆香港小姐冠軍謝嘉怡(Lisa)與陳家樂今日到將軍澳出席「反斗夢幻嘉年華」聖誕裝置揭幕禮,二人分別在場玩巨型夾公仔遊戲,更夾得公仔,玩得 ...




(蘋果日報)


今屆香港小姐冠軍謝嘉怡(Lisa)與陳家樂今日到將軍澳出席「反斗夢幻嘉年華」聖誕裝置揭幕禮,二人分別在場玩巨型夾公仔遊戲,更夾得公仔,玩得相當開心!來自蘇格蘭的Lisa透露今年首度在港過聖誕,問到曾任護士的她往年聖誕是否也在手術室度過?她說:「聖誕多數都係放假,蘇格蘭聖誕節好唔同,早餐會食雪糕,全日睇聖誕電影,拆禮物,夜晚就同家人食飯。今年就未知點過,應該會同嫲嫲、姑媽同表妹食飯,父母都喺蘇格蘭,要出年1月中先嚟香港,而家封城,不過佢哋都可以飛過嚟,要先接受檢測,嚟到再隔離。」

已有3、4年沒有拍拖的Lisa,被問到可渴望聖誕節有拖拍?Lisa笑說:「都冇乜所謂,已單身3、4年,我要求唔係高,之前想專心讀書,因為拍拖要用好多時間。」至於問到現時是否很多人追求?她笑說:「冇呀!可能我唔夠敏感,而且我廣東話唔好。聖誕冇人約呀,等我呢幾日留意吓,下次再問我,不過我每年都係同家人一齊,因為當地聖誕等同新年。」談到當選後工作機會比上屆多?Lisa指自己首次當選,故不太清楚,一切都是公司安排。另外,Lisa是肥媽世姪女,提到肥媽老公Rick日前不幸病逝,Lisa表示有跟肥媽聯絡,而她看了肥媽拍的報平安片時也感動落淚,她指現時最重要給予空間,自己也會給她多點愛,希望對方心情快點平復,而她亦會出席Rick的喪禮。

另外,家樂成功夾到公仔,笑稱「遊戲王」的他也怕失手會被褫奪名銜,他出名愛打機,又謂本以為關智斌Kenny是他對手,不過卻爆對方愛靚多過愛玩,自己則相反。家樂表示聖誕要開工拍劇,未知能否放假,問到會約女友連詩雅一同打機過二人世界嗎?他笑說:「都可以嘅,一齊打足球遊戲。」問到連詩雅揀男友會否更叻?家樂怕羞表示不懂得回答,並拉開話題指聖誕節適合送公仔作禮物,對於送甚麼禮物給女友?他說:「人人有份,一視同仁。」問到女友要攬他,攬不到公仔,家樂笑說:「攬公仔毛鬙鬙舒服啲,攬我得棚骨唔好。」最後,提到前度女友余香凝後日結婚,家樂說:「我衷心祝福同恭喜佢,搵到一個可以行到尾嘅人。」

謝嘉怡表示已有幾年沒拍拖,今年聖誕還未有人約。(蘋果日報)


陳家樂和謝嘉怡今日出席活動。(蘋果日報)


陳家樂談起女友連詩雅時不時甜笑,還祝福後天結婚的前度女友余香凝。(蘋果日報)


陳家樂玩大型夾公仔機,成功夾到公仔而興奮。(蘋果日報)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!