掃呢頁CODE去手機

2020年11月9日 星期一

68歲洪金寶再現靈活身手 暫不退休:等退化就自然費事出醜 #洪金寶

洪金寶講嘢一向直腸直肚,為娛樂圈中嘅大哥大,上半年香港疫情嚴峻,政府堅持不封關如無掩雞籠,更離奇有廿萬名獲豁免檢疫人士致第三波疫情爆發,當時洪金寶形容 ...






洪金寶講嘢一向直腸直肚,為娛樂圈中嘅大哥大,上半年香港疫情嚴峻,政府堅持不封關如無掩雞籠,更離奇有廿萬名獲豁免檢疫人士致第三波疫情爆發,當時洪金寶形容「寡母婆死仔」冇晒希望,怒斥港府抗疫不力。目前留港的洪金寶,都聽兒子天明講,盡量減少外出。

早前譚詠麟在網上貼出洪金寶近照,見他忽然暴瘦,事後他解釋因血糖踩界要戒澱粉質,體重保持在180斤(約198磅)左右,新抱周家蔚稱老爺係用「168斷食法」健康減肥,只係膝頭哥有啲唔好,有時要人扶住行。

68歲洪金寶日前在阿旦鄭丹瑞的網上節目亮相,見他臉色紅潤,精神不俗,講嘢仍中氣十足,跟今年5月與好友聚會時,明顯身形不同,他在節目中跟阿旦講起做武打演員生涯嘅辛酸,正所謂拳腳無眼,好多時親身上陣難免會受傷,阿旦回想有一次去探班見到二百幾磅嘅洪金寶,喺唔需要助跑嘅情況,輕鬆示範打後空翻,洪金寶笑言:「我一啲都唔記得,因為呢啲場面太多,哈哈!」

阿旦問到膝頭哥嘅傷患如何造成,洪金寶直言因長期受傷勞損,之後做過手術,唯一就仲未換膝頭哥,總是擔心會好大陣仗,怕以後做唔到一啲又踎又踢嘅動作:「一條彈弓你不斷咁樣彈佢,彈弓都鬆啦,由最早期拍武俠片,我哋由幾高都照樣跳落嚟,下面都全部冇墊,嘭!嘭!嘭!呢啲壓力及逼力都好厲害,同埋我自己拍戲嗰陣,又曾經受傷,膝頭哥撞落石頭,太多呢啲環境。」

洪金寶指以前為生活冇得錫身,要餐搵餐食餐餐清,自己有咩本事同能耐就要瞓身表現出嚟,武師係拼命去做,「視乎佢有幾多料,我先會叫佢哋去博,如果佢冇料,就唔會叫佢哋夾硬嚟。好似要諗點樣喺巴士門口跌落地下,撻落馬路啲混凝土瀝青係尖嘅一粒粒,一擦落去就成隻腳都受傷,我哋都照做,後期都未有榻榻米,係用禾桿草上面鋪帆布就撻落嚟。」

洪金寶回想有次去韓國拍吳宇森執導嘅《少林門》,他續道:「嗰陣成龍同元彪都跟我,有個鏡頭大約15尺咁高,嗰啲客棧走上2樓,仲要有欄杆,要搵人擰歪臉背住下面個鏡頭,樓下仲要有一張古代四方枱,要被打一拳,畀完反應即扭過欄杆,打一個筋斗前空翻,啪一聲跌落下撻爛張枱,當時冇人願意,唯有我嚟,演完我成個人跌到大約十尺外,我當時叫『你唔好郁我,你一郁我就標喇』,就係撻到標屎,要忍唔住唔好講嘢,等嗰啖氣過咗就冇事。」

佢指師傅兼師兄係韓英傑,當時老大邊個企出嚟,一眾做細嗰啲都二話不說係咁試,由導演決定收唔收貨,「最後導演叫三毛(洪金寶)你走開唔要你,佢話每個鏡頭都係你,死咗又走出嚟……後來我做指導就會睇邊個有咩料,『你唔好同我詐諦』」。

之後阿旦問佢知唔知自己傷咗幾多個地方,洪金寶即笑笑,撻大手板:「我就知道而家自己已經冇料,哈哈!傷就傷晒,我兩隻手斷過三次,最後嗰次斷手腕位置,當年拍《最佳福星》,前一段係劉家良師傅度嘅,要同劉德華仲有唔知邊個對打,之後就我衝出嚟同個日本人打,我喺兩級樓梯高,撳住呢邊『起雙飛』雙腳向前踢,佢跣得快啲,我一撻落地,叫再嚟多次,我話『唔得喇!我隻手斷咗』,即刻去法國醫院打石膏包紮再返片場繼續拍,好多人嚟探我,當時等睇醫生,護士出嚟問我痛唔痛,我話好乜痛,佢問我做咩有講有笑,我話唔通喊咩,因為我第二日要去加拿大,要影手就要用替身,同麥嘉玩俄羅斯輪盤。」

洪金寶做訪問時都忍不住周身郁,手腳仍然靈活,笑言自己仲有少少戲,有時如果要拍戲就要紮實條腳,紮到麻木咁去做動作,洪金寶亦霸氣兼不失幽默作風:「家人冇得勸,我哋幾十年到而家都係咁,由老婆識我都而家,生活、食呀都係我博返嚟,如果以前唔博就乜都冇,我而家唔係唞,遲少少就可以『長唞』,哈哈!好多人叫我退休,我會諗點解要退休?第一我仲講到嘢,可以鬧到人,第二我諗到嘢又講得到,咁我點解要退休,咁上天畀我呢啲嘢做咩啫,當覺得自己真係退化晒,咁自然費事出醜,我唔係唔想退休,只係想真係做唔到,我先退休,而家仲有機會嘅,我都想盡量去做。」此外,問到洪金寶是否減肥瘦了,洪金寶搞笑說:「個個話我瘦咗就瘦咗囉!」

-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!