掃呢頁CODE去手機

2020年11月9日 星期一

張頴康:結婚8周年!張頴康講完愛的宣言去「偷食」 #張頴康

張頴康同老婆麥雅緻等兩個小朋友瞓咗先可以出去食甜品。一向係愛妻號嘅藝人張頴康,與太太麥雅緻於2012年結婚,婚後生咗一對可愛仔女張雅喬同張迅橋,轉眼佢 ...




張頴康同老婆麥雅緻等兩個小朋友瞓咗先可以出去食甜品。


一向係愛妻號嘅藝人張頴康,與太太麥雅緻於2012年結婚,婚後生咗一對可愛仔女張雅喬同張迅橋,轉眼佢哋已經結婚8周年,佢再度發表愛的宣言,大讚老婆好易滿足,又多謝老婆當年嫁畀佢:「結婚8周年!日頭如常照顧左兩位大帝先 !到佢哋瞓咗覺 ,先至兩公婆偷偷地出去食甜品 !回顧番之前咁多年嘅結婚紀念日 ,我哋都冇隆重咁慶祝 ,每次都係好簡單咁食餐飯 ,食下甜品 ,好好咁回味吓結婚當日嘅情景同心情 !證實咗 ,我老婆咁多年都冇變過 ,仍然係好簡單,好容易滿足!多謝老婆 8年前奮不顧身咁嫁咗俾我 ,仲幫我生左兩個咁聽話嘅小朋友 !老婆,我愛你」


另外,前日是鄭俊弘(Fred)及何雁詩嘅大喜日子,有好多網友問張頴康點解會做兄弟?原來佢同Fred關係非淺,佢親自解答:「好多人好奇怪點解呀Fred結婚 ,我會做兄弟!因為大家都唔知道我同阿Fred有幾熟!呢度有一張相 ,當年我結婚呀Fred都係我兄弟,佢就係企咗喺喊到豬頭咁樣嗰個鐘一憲後面!」
----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!