掃呢頁CODE去手機

2020年11月9日 星期一

黃呈欣未懼孖王喜拍戲影響上映 謝樂兒賣樓為殘疾性權發聲 #王喜

謝樂兒(左)與黃呈欣今日出席本土電影《照單全收》的首映禮。(蘋果日報)由新晉導演謝樂兒執導、舞台劇演員黃呈欣主演的本土電影《照單全收》,今日在灣仔藝術 ...




謝樂兒(左)與黃呈欣今日出席本土電影《照單全收》的首映禮。(蘋果日報)


由新晉導演謝樂兒執導、舞台劇演員黃呈欣主演的本土電影《照單全收》,今日在灣仔藝術中心古天樂電影院舉行首映禮,林日曦亦有現身支持。

為了拍攝《照》片,謝樂兒不惜賣樓籌集資金,不過她未有透露投資了幾多位數字。提到賣樓拍戲,加上疫市上映,會否有點冒險?她說:「都唔係,而家有串流平台,係會容易啲收返部份成本。」她指早幾年認識了這個故事主人翁、殘疾性權倡導者游家敏,見到對方一幅描述其夢想的畫作,因而令謝樂兒決意為她拍攝《照》片。對於邀請王喜擔任片中男主角,謝樂兒笑說:「男主角係需要幾種元素,木獨、冷傲、又要可愛,我見到佢嘅《警棍》,原來佢玩得,又搞得笑,合晒呢個角色嘅條件。」

至於曾奪香港舞台劇獎最佳女主角(正劇/悲劇)的黃呈欣,首次與王喜合作,她笑言起初都有點緊張:「聽講喜哥之前拍電視劇,要求都幾高,對於一個劇本同成件事嘅演出,佢有自己嘅睇法,我覺得係一件好事,當時我都擔心佢覺得我演得唔夠好,但合作起嚟,我覺得佢好nice。」

黃呈欣在去年的社會運動中,曾在facebook表態,因而被大陸封殺,她坦言影響不大:「我主要都係香港市場,大陸市場係少接觸,我依然相信仲有言論自由,唔好自我審查咗先。」由於她與王喜都屬「黃色藝人」,黃呈欣坦言起初有想過未必能在香港上映:「因為片中有提及一啲社會問題,可能關於自己嘅政見,有機會上映唔到,所以收到導演電話話會上,對我嚟講真係好surprise,其實而家嘅政治取向好非黑即白,喺《照單全收》入面係講緊校權、殘疾性權,如果大家focus返喺入面嘅命題上,而唔係focus咗喺政見上,對創作者可能更加開心,本身創作嘅時候,唔係諗住政見嗰樣嘢,只係想為呢班人發聲。」她指謝樂兒賣樓拍戲十分熱血。

對於今次主演的黃呈欣及王喜都是黃色藝人,謝樂兒苦笑表示有考慮過會影響到電影的上映安排,她說:「我都知道要冒呢個風險,一開始都預咗,所以之前搵咗兩間平時都有播獨立電影嘅戲院,對方都拒絕咗,但冇講原因,咁我都無謂揣測;但好彩張同祖老師同王喜已經轉介咗院線、發行商、串流平台、影碟發行商畀我,而家係一個初步嘅洽商階段,隨緣」

林日曦今天到場支持謝樂兒。(蘋果日報)


黃呈欣稱主要做香港市場,未擔心遭大陸封殺。(蘋果日報)


黃呈欣表示初次與王喜合作,大讚對方nice。(劇照)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!