掃呢頁CODE去手機

2020年11月9日 星期一

肥媽:靈性愛犬愛相陪 肥媽燒iPad畀老公:睇我開Live #iPad #手機平板 #肥媽

肥媽飽受喪夫之痛。和丈夫Rick相依相愛21年,可惜癌症帶走了他,留給肥媽MariaCordero的,不獨是揮之不去的思念,還有連綿不斷的淚水。Ric ...




肥媽飽受喪夫之痛。


和丈夫Rick相依相愛21年,可惜癌症帶走了他,留給肥媽Maria Cordero的,不獨是揮之不去的思念,還有連綿不斷的淚水。Rick生前最愛的狗狗們,在Rick離世後,日以繼夜看守肥媽,她在那裏哭,牠們就在那裏,流淚眼看流淚眼。


飽受喪夫之痛的肥媽,終於在今晚公開「現身」,她在社交網發布短片並留言:「知道我老公的離開,大家好擔心,所以都想拍條片等大家放心,謝謝大家的關心,好感恩有你哋每一位的支持。呢幾日家人同朋友都陪住我,心情當然未能一時三刻平復,但有大家的支持,我會加油的。我老公最後的心願都想我繼續開live(直播),所以等我處理好老公的身後事,一定會再開live同大家見面。」


短片中以黑色素服打扮的肥媽,雖然戴了墨鏡,但仍掩蓋不住其傷痛,她一邊撫着愛犬,一邊流淚,期間她更多次哽咽。她說要感謝親朋的相陪及支持,當談及丈夫逝世時,數度講不出聲:「我老公係喺半日之內,4號入院,5號就走,係佢自己話要入院,然後佢同個孫講埋個電話,咁就瞓覺(逝世)......佢好安詳,我都估唔到,嚟得太突然,佢真係修得到(福),就咁去咗。」


肥媽續說:「佢臨走時叫我,多啲同朋友家人一齊,因為佢見病時,我成日照顧佢,少出街。佢叫我記得做live(直播),因為佢知我鍾意煮嘢食,知我做(直播)會好開心,佢話佢會睇,所以我已經燒咗iPad畀佢,雖然佢係天主教。其實...我唔覺得佢走咗,太突然,傷心一定有,呢排搞埋後事先。」肥媽說愛犬們十分有靈性:「5號當晚我搞到3、4點先返嚟,佢哋(愛犬)喺到喊...所以你哋要對狗狗好,佢哋得閒會嚟錫吓你。大家都需要朋友,唔好唔記得,最好嘅已經喺身邊。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!