掃呢頁CODE去手機

2020年11月9日 星期一

余慕蓮疑患血癌 鄧達智嘆大鑊:醫生叫佢通知朋友見面 #余慕蓮 #鄧達智

83歲資深演員余慕蓮(魚毛),前晚傳因肺纖維化要在伊利沙伯醫院ICU留醫,《蘋果》記者當晚致電余慕蓮手機時,接聽女護士表示:「佢而家插晒喉啦,你叫屋企 ...






83歲資深演員余慕蓮(魚毛),前晚傳因肺纖維化要在伊利沙伯醫院ICU留醫,《蘋果》記者當晚致電余慕蓮手機時,接聽女護士表示:「佢而家插晒喉啦,你叫屋企人唔使打嚟喇。」消息指魚毛要換血及進行小手術,目前仍在ICU留醫。

據了解,余慕蓮不幸患上血癌,其身邊好友向《蘋果》表示:「原本要打標靶藥 ,但醫生話唔可以打住,因為佢情況唔太好,所以要喺ICU同佢洗血 ,因為啲血病菌傷害咗個肺,所以佢個肺好弱,要同佢插喉。」

《蘋果》致電魚毛好友鄧達智,問魚毛是否血癌,他說:「醫生當時係咁同佢(魚毛)講,我唔知佢有冇聽錯,始終佢年紀大,我知佢換血,有啲嘢被感染到。」鄧達智表示,魚毛一直想將所有身家捐給慈善機構,但她還未簽好文件便入了院,他說:「我哋有個好朋友勸佢簽咗啲文件先入醫院,如果唔係有乜事你入咗院都唔知點搞,點知佢可能心急,自己call白車入去,應該係11月2號。佢入咗院之後,醫生曾經同佢講,你想見邊啲朋友,就叫邊啲朋友嚟見佢,我哋聽到之後都知道大鑊,點知佢見咗第一批朋友之後,佢就入咗ICU,輪到我第二批見唔到,而家都冇人知道佢情況點。」

安德尊跟魚毛份屬友好,今日他接受傳媒訪問,被問到魚毛是否患血癌時,他說:「又唔係,只不過治療中,血發炎,要幾日治療。」

余慕蓮日前入了ICU,據悉患上血癌。(互聯網圖片)


鄧達智表示余慕蓮有指自己患血癌,但未清楚會否是魚毛聽錯。(互聯網圖片)


上月余慕蓮與友人到流浮山遊玩。(互聯網圖片)


安德尊指魚毛只是血發炎而不是血癌。(資料圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!