掃呢頁CODE去手機

2020年11月9日 星期一

鄭俊弘:鄭俊弘度蜜月玩尋寶 感激何雁詩陪走過低谷 #何雁詩 #鄭俊弘

鄭俊弘升呢人夫!初為人夫的鄭俊弘經過一天的休息後,到電台進行婚後首個訪問,他說:「結婚嗰一日嘅時間真係過得太快!因為安排一個婚禮嘅時間好長,亦都有好多 ...




鄭俊弘升呢人夫!


初為人夫的鄭俊弘經過一天的休息後,到電台進行婚後首個訪問,他說:「結婚嗰一日嘅時間真係過得太快!因為安排一個婚禮嘅時間好長,亦都有好多瑣碎嘅事情要處理,但婚禮一日就完,希望可以將個婚禮延長搞幾日。」提到度蜜月Staycation,酒店特地為他們安排聖誕節布置,加上預先沖曬多張他與太太何雁詩(阿詩)的合照,安排了房間給他們進行尋寶遊戲,相當有心思。


他回想在婚禮當日第一個喊位的時候:「我都冇諗過自己會喺讀緊愛的宣言嘅時候就喊,其實嗰份玩新郎嘅愛的宣言係阿詩自己寫嘅,當我一路讀嘅時候個腦一片空白,我亦都有好好留意自己當日嘅情緒,希望記住當日嘅每一分每⼀秒。」


談到他的新歌《絕地火星車》,內容涉及追夢,探索及經歷高山低谷的元素。提到演藝生涯中最難捱的時間,他有感而發:「負面報道最多嘅時段,情緒真係好難控制,好彩有何雁詩喺背後一直支持同鼓勵。我平時錄音都唔鍾意有其他人喺現場影響情緒,但今次錄呢一首歌嘅時候,我第一次邀請佢在場,因為有一句歌詞我想同佢講。」在節目進行期間,有人送上蛋糕,預早為他慶祝生日,講到生日願望,他希望疫情盡快過去,最緊要人人有工開。


----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!