掃呢頁CODE去手機

2020年11月9日 星期一

親友輪流陪丨肥媽拍片提丈夫急逝落淚 報平安:疫情過後要見朋友 #肥媽

現年的66歲「肥媽」MariaCordero葡籍丈夫Rick,在本月初因肺腺癌併發肺炎離世。肥媽今日在facebook中上載一條短片,她謂知道大家都擔 ...






現年的66歲「肥媽」Maria Cordero葡籍丈夫Rick,在本月初因肺腺癌併發肺炎離世。肥媽今日在facebook中上載一條短片,她謂知道大家都擔心自已,故特意拍片交代現況,不過片中的肥媽一提起丈夫突然離世,亦忍不住喊了出來。

影片一開始,肥媽一直攬着撲向自己的狗,然後着大家不用擔心,因為她有家人陪伴,但此時肥媽開始哽咽說:「朋友都嚟……」之後滿臉愁容的她,向攬着的狗輕拍了幾下後說:「佢哋真係識性、幾乖,我坐邊度佢哋就嚟晒陪我,日日都係㗎,所以唔好擔心。」然後肥媽開始憶述丈夫去世時的情況,強忍淚水說:「我老公係……半日之內,佢自己入醫院,最後同孫女講完電話之後就瞓覺,佢好安詳,我估唔到,真係嚟得太突然……真係幾生修道。佢臨走叫我多啲同朋友、屋企人一齊,因為佢病我照顧佢,幾年都少出街。」

雖然肥媽指Rick屬於天主教,但因他生前表示喜歡看自己拍的煮食片,故肥媽指已買了紙紮iPad在三七時燒給亡夫。本來心情已有點平伏的肥媽,突然再度哽咽,然後喊住話:「我其實真係唔覺得佢走咗,太突然,我好多謝個個關心,傷心一定有,呢排準備同佢辦埋後事先,唔係好想見人,辦埋啲後事先再睇吓點。」

肥媽又特別提到:「大家唔好擔心,(睇吓)我幾多狗陪,我好多朋友都陪我,同我屋企人,真係好多謝,我啲屋企人幾忙都好,日日都搵啲人嚟陪吓我嘅,所以希望大家唔好擔心,我辦完晒所有啲事,希望個疫情快啲走咗去,(用手抹淚)可以大家敍一敍。」肥媽坦言,自己拍片是為了讓大家放心,不用擔心她,以及趁機向大家致謝。

肥媽數次讚家5隻愛犬很有性:「呢幾隻狗狗真係好有性,4號入醫院,5號嘅凌晨1點03分唔響度嘅,我返到嚟屋企搞晒啲嘢都3點幾4點,佢哋響度喊,所以啲狗好有性。我一出嚟坐,佢哋(愛犬)就係咁陪住我,得閒就走嚟錫吓你,然後就坐低,真係好有性㗎!大家都需要好朋友,但有陣時唔好唔記得咗,你最好嘅朋友響你身邊。」肥媽一提到愛犬有時會到亡夫生前所到之處坐下,似緬懷主人時,肥媽就忍不住眼淚。

另外,有報道指肥媽將於本月17日為亡夫在北角香港殯儀館設靈,翌日移靈火化。

肥媽今日拍片透露老公Rick離世得好突然,自己有家人、愛犬陪伴,心情已平伏。


肥媽提到Rick不免哽咽,又說在疫情之後,會依亡夫建議約朋友見到面。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!