掃呢頁CODE去手機

2020年12月22日 星期二

蔡嘉欣:落選照獲力捧壓力爆煲!蔡嘉欣曾想退出娛圈 #蔡嘉欣

蔡嘉欣上位受盡批評,一度想退出娛圈!「惹火港姐」蔡嘉欣落選後即備受力捧,工作量遠超同屆3甲,加入無綫短短1年,已極速獲力捧劇集及綜藝節目兩邊走,除了主 ...




蔡嘉欣上位受盡批評,一度想退出娛圈!


「惹火港姐」蔡嘉欣落選後即備受力捧,工作量遠超同屆3甲,加入無綫短短1年,已極速獲力捧劇集及綜藝節目兩邊走,除了主持節目《姊妹淘》,最近更參與拍攝劇集《飛虎之壯志英雄》、《智能愛(AI)人》、《金宵大廈2》。雖然星途看似一帆風順,但其實她深受是非困擾,更被封為「惹火港姐」,身體出現狀況,她無奈表示:「一開始選港姐有咁多負面新聞都幾唔開心,好大壓力,當時食極都唔肥,反而愈食愈瘦。但入行之後變得佛系,控制唔到嘅事情就唔去諗,只要問心無愧就得。」她更主動重提被指拜金搭上現任富貴男友,而狠飛拍拖數年的無綫藝人吳子冲,她說:「首先呢個唔係事實,其實我係被飛嗰個,當時失戀咗大半年先認識到依家嘅男朋友,但唔知點解變成我為錢飛人,又話因為有第三者。」


面對種種是非,她坦言一度萌生退出娛樂圈的念頭,但因不認輸的性格而決意堅持到底:「有諗過會唔會唔適合呢個行業,唉,我都唔知見步行步、順其自然!好難得鼓起勇氣,唔想因為挫折而放棄,唔試過又唔甘心。」她表示曾希望成功打開知名度,但經歷一年的洗禮,現時的目標變得簡單:「淨係希望盡量唔好咁多負面新聞就夠」


另外,身為演戲初哥的她事前做足功課,以免「佗衰家」:「一開始同場就係同輝哥(張兆輝)、馬sir(馬德鐘)、Bosco(黃宗澤),一知道要同班大卡士合作,所以喺屋企狂背劇本,開劇第一個禮拜,我都唔敢講嘢,坐埋喺一邊睇劇本,之後先敢一齊玩。」她更揚言沒有為自己設下性感底線:「如果角色需要,我覺得唔介意,可以去到好盡。」


場地:Amelia@Harbour City

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!