掃呢頁CODE去手機

2020年12月22日 星期二

胡曦文聖誕無P開 孖男朋友玩煮飯仔過二人世界 #胡敏珊 #胡曦文

胡曦文(前名胡敏珊)、梁雪瑤與湯沛宜等,今天於銅鑼灣出席護膚健康品牌分享會。胡曦文指品牌主要幫助大家抗氧化,同時有助減壓,她說:「品牌籌備咗2、3年, ...






胡曦文(前名胡敏珊)、梁雪瑤與湯沛宜等,今天於銅鑼灣出席護膚健康品牌分享會。胡曦文指品牌主要幫助大家抗氧化,同時有助減壓,她說:「品牌籌備咗2、3年,出咗唔夠一年,自己食咗產品都瘦咗一個半碼,成個人都實咗,喺疫情下銷情好好。」問到是否會當聖誕禮物送給友人?她說:「我嘅朋友每年都會收到禮物,我每年都會喺外國過聖誕,今年就冇party,會同男朋友二人世界,會約朋友煮飯仔,我好鍾意行街市,不過疫情下都少咗去,聖誕節會自己去買吓餸,冇嘢好過返屋企,同朋友聚吓,我想要簡單生活。」

談到新一年的願望,胡曦文說:「但求安穩,平步漸進就好開心,其實好感觸,因為身邊有朋人冇咗份工,我都想請多啲人,今次係畀香港人一個考驗,可能會係轉機,大家要珍惜現有嘅工作。之前有新聞寫有個機師轉咗個巴士司機,我好respect佢,憑自己嘅努力,冇話咁高嘅唔可以落返嚟,只要努力做乜都冇所謂,我祝福佢。」

另外,湯沛宜疫情下發掘了另類出路,年初已開始在網上做帶貨直播,她說:「我可以話係第一批藝人做帶貨直播,而家除咗演藝工作,都會喺網上平台同大家分享,有時仲會有分成,收入唔算多,但都可以食餐飯㗎。」而亞姐出身的梁雪瑤則謂今天來向胡曦文偷師,自己也希望創一番事業,她說:「嚟緊都希望出自己品牌,服裝、美容、珠寶都得。我仲會出新歌,雖然疫情下比較靜,係有少少冒險,不過而家出現反而可以畀娛樂大家。」

胡曦文稱聖誕會與男朋友及朋友聚會,打算去街市買餸下廚。


湯沛宜稱早已轉營做直播,收入不多但可賺餐飯食。


梁雪瑤今天來向胡曦文偷師。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!