掃呢頁CODE去手機

2020年12月22日 星期二

吳家樂:【變種病毒包圍】英國做冬團圓 吳家樂冒險掃貨 #吳家樂

一家人齊齊整整!英國疫情嚴峻,更現變種病毒株,威脅全球疫情,香港更禁止英國航班降落!藝人吳家樂日前到英國與太太以及3子女一起過聖誕,身在倫敦的他接受東 ...




一家人齊齊整整!


英國疫情嚴峻,更現變種病毒株,威脅全球疫情,香港更禁止英國航班降落!藝人吳家樂日前到英國與太太以及3子女一起過聖誕,身在倫敦的他接受東網訪問,他報平安表示:「我嚟咗10日,疫情未去到咁嚴重嘅時候都唔會周圍去,不過今日都有出街買嘢做冬,我負責做咕喱,太太同阿女整中餐,一家人食團圓冬至飯。(市面情況點樣?)可能地方大,都差唔多,上次封城乜嘢都閂晒,今次都有啲日用品店開,只係餐廳唔能夠堂食要外賣。」


原定12月尾、1月頭返港的他,現在未知何時才能返港,家樂直言已跟無綫溝通:「依家情況咁,都有同公司溝通咗,暫時冇問題,我都唔心急返嚟,因為好多嘢都係估唔到,唔知疫情幾時會有轉變,只好隨遇而安,最緊要一家人齊齊整整,陪喺小朋友身邊已經足夠,一切事平常心。」


他還指疫情之下已做足防疫措施,都不能擔心太多。至於因疫情要滯留英國,他則表示:「都意料之內,只係冇諗過宣布得咁快,今朝早我嘅電話已經畀好多朋友炸爆咗,大家都好關心我哋,我亦都唔能夠一一回覆,好多謝大家嘅關心,我哋一切安好,唔使太擔心,有新消息會再同大家講。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!