掃呢頁CODE去手機

2020年12月22日 星期二

拍動作廣告NG十幾次 薛家燕呻囝囝要求高:唔好用到我咁盡 #薛家燕

.httpool_video_addiv:nth-child(1){margin:20pxauto!important;}Jackson為媽咪代言的品 ...




Jackson為媽咪代言的品牌拍廣告。

薛家燕早前為某馬來西亞品牌代言續約,由於受疫情影響未能飛往當地拍廣告,家燕姐就找來兒子石耀庭(Jackson)執導,來一個跨國Crossover。她笑指Jackson要求高,「我記得之前有個動作廣告,打咗十幾次都唔滿意,要我再打……唉!佢忘記我係佢阿媽,年紀有番咁上下,攰o架嘛!第二我又係前輩,都要畀前輩休息吓,所以我搵珊珊(大女石祐珊)提一提佢,『唔可以用到我咁盡!』。」不過家燕姐亦明白Jackson的緊張,想拍出最佳效果先NG咁多次。



拍攝期間,家燕姐跟足Jackson指示,絕不馬虎。

當日除了拍廣告,家燕姐和Jackson更準備了驚喜為珊珊慶生。全部人先躲在家燕姐的化妝房並關上燈,當珊珊走進漆黑一片的房間時,大家才一起現身唱生日歌及送上蛋糕。對於生日驚喜,珊珊表示:「頭先見出面冇晒人,見到間房又熄晒燈,仲以為發生咩事,嚇死我!」睇嚟70歲的家燕姐比囡囡更玩得喎。

家燕姐和Jackson當日為珊珊慶生。

家燕姐同珊珊感情好好。


鍾意就快D Share啦!