掃呢頁CODE去手機

2021年1月29日 星期五

《娛場》:【哽咽談父母】菊梓喬:可能我冇出世更好! #菊梓喬

「星夢一姐」菊梓喬(Hana)的身世惹人談論,自幼就與妹妹相依為命,為了供妹妹讀書,她在13歲就輟學打工謀生。Hana在繽FUN星網節目鷹金庫夾萬特約 ...




「星夢一姐」菊梓喬(Hana)的身世惹人談論,自幼就與妹妹相依為命,為了供妹妹讀書,她在13歲就輟學打工謀生。Hana在繽FUN星網節目鷹金庫夾萬特約《娛場X女人的秘密》中,娓娓道來她消失的童年:「我唔知細個係點,因為我冇童年嘅回憶。」唯一令她永誌難忘的,就是10歲時某天早上,父親離家的那個畫面,她說:「我忘記唔到。」還3度哽咽說:「佢拖住個篋走嗰陣,佢摸住我個頭話:『你大個㗎喇,以後頭家就交畀你照顧,你係一家之主嚟!』我好記得,佢就走咗。」
 


因為父親一句「一家之主」,未成年的她被迫瞬間成長,好清晰的記住「我要返工、我要搵錢,我要養屋企」。父親離家後,其母亦另組新家庭,更因某些原因未能照顧她兩姊妹,結果在社工幫忙下,她展開童工生涯:「做過40、50份工,文具舖、鞋店、貨倉等等,到我差唔多20歲,我先儲夠錢再畀自己去讀番書。」


情場屢遇「衰人」


外人覺得她被「遺棄」,但她從未嬲過父母,還將責任孭上身說:「我淨係覺得自己唔好,以前我覺得如果唔係我嘅出世,可能佢哋唔使夾硬一齊,可能有更好人生,所以某程度我覺得係我唔小心累咗佢哋,雖然我出世唔係我有得揀,但歸根究柢都係我唔好。」


雖然父母婚姻失敗,但Hana仍然憧憬遇上「真命天子」,可惜情路上依然跌跌撞撞:「我每次拍拖對象都唔係好人,會令自己變傻,直頭癲咗,我都好憎我自己,點解我會鍾意一個咁嘅人,我係一個暫時愛情比較失敗嘅人。」當中,一次愛情經歷更令Hana無辜變成「第三者」,到底件事真相係點?即刻去片《娛場X女人的秘密》!


場地提供:Mini Hotel Central


Click入連結,收睇更多「鷹金庫夾萬」資訊:

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!