掃呢頁CODE去手機

2021年1月29日 星期五

邱睛孖Kathy仔煮早餐幾乎燒爆個鑊 古明華怒吼:離晒譜,簡直娶唔過 #古明華

馬俊怡(RoseMa)、陳婉婷、貝依霖、伍詠詩、王頌茵及邱晴近日參與ViuTV新節目《家務戰場》,她們在魔鬼教練古明華的鞭策下,齊齊入住一間大屋接受家 ...






馬俊怡(Rose Ma)、陳婉婷、貝依霖、伍詠詩、王頌茵及邱晴近日參與ViuTV新節目《家務戰場》,她們在魔鬼教練古明華的鞭策下,齊齊入住一間大屋接受家務挑戰訓練,節目將於下周一播出,這6位「媽寶女孩」的首要任務是為空置的房間添置所需用品,並將房間打掃乾淨,單單只是準備清潔用品,已經錯漏百出,情況令人慘不忍睹。

身為教官的古明華忍不住狠批:「其實我唔係好了解依家年輕一代點解會搞成咁? 咁當然佢哋每個都好有個性,但係好多嘢都冇顧慮到,尤其是頭先買完嘢返嚟,我發覺佢哋唔係好愛自己,因為好多生活上嘅嘢佢哋都冇考慮到,依家佢哋係唔可以嫁俾人,我唔知而家啲後生仔係點,總之如果嫁俾我一個咁嘅男人,係唔合格囉!」

王頌茵(Kathy仔)及邱晴為眾人準備早餐,情況可謂惡劣,首先將麥皮煮到「杰撻撻」,炒麵的麵餅只用水喉水沖一沖就落鑊炒,結果硬到「食唔到」,古明華睇到火滾,忍不住怒罵:「簡直係離晒譜,生麵就咁用凍水淋兩下,就話洗咗啲蠟,攞去炒,完全係錯,錯得好離譜,個鑊見到我就把幾火,燒到個鑊好似要爆咁,出煙出到火燭咁,仲搞到變咗色,我哋睇到火滾,唔係佢哋煮到火滾呀!」

古明華在ViuTV新節目《家務戰場》擔任教官。


眾女演員表現缺乏家務常識,被古明華狠批。


古明華指眾女廚藝差勁,未有嫁人的條件。


正確使用清潔劑洗厠所,對年輕偶像來說是非常新鮮的事情。


Kathy仔和邱睛負責煮早餐,表現相當失望。


麵餅只用凍水沖一沖就落鑊炒。


結果硬到「食唔到」!


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!