掃呢頁CODE去手機

2021年1月29日 星期五

林建名追思會丨靈柩安葬家族墓園 大女煒珊期望「開心大少」形象永流傳 #林建名

林建名追思會。大名娛樂老闆「大少」林建名日前出殯,今午舉行追思會,主題是「滄海一聲笑」,靈堂以花海佈置,大女煒珊與三女煒珽向傳媒透露,追思會主題是寓意 ...




林建名追思會。


大名娛樂老闆「大少」林建名日前出殯,今午舉行追思會, 主題是「滄海一聲笑」,靈堂以花海佈置,大女煒珊與三女煒珽向傳媒透露,追思會主題是寓意笑看人生,幾兄弟姊妹亦專誠將花海擺成波浪型,切合主題。

煒珊與煒珽約下午四時半見傳媒,煒珊先向傳媒致謝,其間眼紅、哽咽,一度泣不成聲。煒珊形容爸爸是樂善好施、公益服務貢獻良多:「好正氣,好重於朋友,相識滿天下,所以呢次都有咁多朋友喺疫情下出嚟,我哋四兄弟姊妹都好感激大家嚟作最後一個道別。」煒珊希望可以將大少的正能量傳承:「唔好傷感送別佢,會記得爸爸係一位開心大少。」她亦透露大少將會安葬在家族墓園。

林建名生前業務眾多,其中鱷魚恤將由林煒珊打理,林煒珽則管理大名娛樂。煒珽透露藝人不會受到影響,仍會在大陸、香港兩邊工作。許冠傑為追思會拍片悼念,並自彈自唱《這一曲送給您》,煒珽透露平時會與許冠傑一起食飯,今次是許冠傑主動提議錄片,但沒想過會以唱歌方式向爸爸致敬。

煒珊指今日有4百幾個花圈送到,因為疫情關係,暫時不知有多少賓客將到場,煒珊講到亡父遺照,她解釋爸爸林建名生前喜歡這張相:「因為覺得好似食到好肥咁,食得好好,瘦咗影相,佢反而唔係好鍾意。」她又指與爸爸有太多回憶:「好多時都係一家人嘅回憶。」

胡渭康為契爺林建名的追思會擔任司儀,他跟戴夢夢於下午5點左右到樓下見傳媒,戴夢夢指在契爺林建名彌留時,她有跟契爺視像通話,唱了一首歌《朋友》給他聽,戴夢夢突然眼泛淚光續道:「佢應該聽到,因為佢好鍾意音樂,又鍾意聽歌,佢應該收到,呢首歌喺佢生日嗰陣都唱過畀佢聽。」

胡渭康指自己有一個習慣:「就係借林生名義去捐錢,因為佢咩都有,不過佢未必有時間去照顧咁多人,我除咗捐錢,又會喺我同佢生日嘅日子,用林生個名去請老人家食飯。」講到大名娛樂將來運作,戴夢夢表示要把林生精神一直延續下去,胡渭康說:「聽到好多行家嚟緊搞音樂會,都會留返一張凳畀林生,因為林生真係對娛樂界貢獻良多。」

胡渭康稱契爺教他們做人要開心:「吃喝玩樂之餘,都要回饋社會。」戴夢夢又指契爺教她要樂觀做人,凡事要一笑置之,別太執着,她永遠懷念契爺,她回想自己16歲已認識契爺:「由我幕前轉做幕後,佢都好支持我,我已經當佢係屋企人,唔理係在公在私,我每一個決定,佢都好支持。舊年公司有個舞台劇係《今晚打老虎》,開6場佢都嚟睇咗4場,佢真係一個好樂觀嘅人,我問佢身體點,佢仲叫我食多啲嘢。」戴夢夢亦希望疫情後可以幫契爺舉行紀念演唱會,而胡渭康指追思會將會播出樂壇重量級前輩唱歌的影片,早前已經錄製好,算是一個小型演唱會。

煒珊(右)與煒珽希望親友可以記住爸爸「開心大少」的形象。


大女煒珊講起爸爸時,曾經哽咽泣不成聲。


林建名追思會,戴夢夢、胡渭康


林建名是東方體育會會長,今日「東方龍獅足球隊」隊員都有出席追思。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!