掃呢頁CODE去手機

2021年2月12日 星期五

佘詩曼捧牛角酥應節 買桃花增運等天賜良緣 #佘詩曼

近年在大陸十分吃香的余詩曼,趁着農曆新年,返港過節,她更化身牛仔女郎,拿着一盤甜甜「牛」角酥應節。她表示:「農曆新年喎!個個都希望可以同屋企人一齊慶祝 ...






近年在大陸十分吃香的余詩曼,趁着農曆新年,返港過節,她更化身牛仔女郎,拿着一盤甜甜「牛」角酥應節。她表示:「農曆新年喎!個個都希望可以同屋企人一齊慶祝,我上個月尾返香港,因為疫情關係,冇得好似之前咁一大班朋友聚,所以團年飯都分午餐、下午茶、晚餐食,可以兩、三個聚吓,不過都好開心,尤其媽咪,每日都問我想食乜嘢,又煲老火湯給我飲,好正!估計我應該肥咗兩、三磅。」

至於牛角酥,原來是阿佘的至愛食物之一,常出現於她的早餐中,她會配一杯咖啡。而除了吃,阿佘還能親手製做牛角酥:「我有時間更會自家製;其實我讀中學時曾經都參加過甜品比賽,仲有優異獎,所以整梳乎厘,蘋果撻、雜果撻冇難度。」

現年45歲的阿佘事業成績優異,但愛情方面則「交白卷」,被問到今年可想行個桃花運,阿佘表示:「我前日行花市見到棵好靚桃花,我有買返屋企家擺,承大家貴言,其實我心態真係隨緣,良緣天賜嘛!遇到就拍,2020年全年受疫情影響,令我更加唔會想得太遠太多,無論邊方面嘅計畫都趕唔上改變,所以只會活在當下,珍惜擁有。」

而阿佘在工作方面,認為好劇本同樣可遇不可求,她說:「我哋唔會預計邊個角色爆出先拍;我都算幸運,畀我碰上好幾個我好喜歡角色,如果可以貪心少少,今年希望可以拍到個我好喜歡時裝劇,又或者一齣電影。」

阿佘返港過年,食媽咪的愛心飯菜。


阿佘表示如果有時間,會自製牛角酥。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!