掃呢頁CODE去手機

2021年2月12日 星期五

媽咪邱淑貞操刀影相 沈月IG晒花樣年華旗袍look賀年 #沈月 #邱淑貞

沈月今日趁年三十穿旗袍應節,增添一份古典味,唔知IT今季有冇得賣呢?今年雙十年華的邱淑貞大女沈月,有「最索星二代」稱號,過往她不時在IG晒靚相,每次沈 ...




沈月今日趁年三十穿旗袍應節,增添一份古典味,唔知IT今季有冇得賣呢?


今年雙十年華的邱淑貞大女沈月,有「最索星二代」稱號,過往她不時在IG晒靚相,每次沈月一share新相,網民都例牌將她的樣貌和身材和媽咪邱淑貞比較,今日沈月趁年三十,貼出一輯旗袍相應節。在這輯相中,無論是沈月的妝容、場景和相片色tone,均大玩「花樣年華」懷舊feel,而穿上旗袍的沈月,豐滿上圍和纖腰完美展露。

特別的是,原來這輯新年相,是由沈月媽咪邱淑貞充當攝影師親自操刀處理,其攝影技巧不但將阿女的星味發揮得淋漓盡致,角度運用亦媲美專業水準。而沈月在帖文中更以多國語言向不同國籍的fans拜年,除中、英文外,更有韓文、越南語和老撾語,一次過滿足不同地方fans。不過,唔知沈月爸爸嘅時裝公司有冇打算出呢款旗袍呢?

沈月今日晒懷舊旗袍look應節。(IG圖片)


大玩「花樣年華」feel。(IG圖片)


展現豐滿身材。(IG圖片)


長腿亦好養眼。(IG圖片)


當年媽咪都有着過旗袍。(資料圖片)


火辣身材令人難忘。(資料圖片)


沈月美貌幾乎倒模年輕時的邱淑貞。(資料圖片)


(資料圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!