掃呢頁CODE去手機

2021年2月12日 星期五

喜迎牛年|MIRROR 4子處男下廚 姜濤惡搞「毛毛」湯圓益隊友 #姜濤

踏入牛年新正頭,《蘋果》同大家拜個年先,祝大家萬事如意,富貴有餘,最重要是身心安泰。香港去年經歷世紀疫症,來到新一年新氣象,相信大家最期待是疫情陰霾可 ...






踏入牛年新正頭,《蘋果》同大家拜個年先,祝大家萬事如意,富貴有餘,最重要是身心安泰。香港去年經歷世紀疫症,來到新一年新氣象,相信大家最期待是疫情陰霾可以盡快過去,可以開心健康迎接牛年。

去年氣勢如虹的人氣組合MIRROR,隊中4子姜濤、柳應廷(Jer)、盧瀚霆(Anson Lo)及呂爵安(Edan)在多個頒獎禮中「鴻運當頭」、「大殺三方」,今日大年初一,MIRROR 4子更會發揮無限創意,首次處男整湯圓。湯圓是新年必備食物,但今次他們所整的創意湯圓,有別於傳統的芝麻、花生湯圓餡料,取而代之是用朱古力豆、肚臍餅、熊仔軟糖、麥提莎和激酸檸檬糖5款新奇、好玩的食材。

4子一見面前的餡料,已經興奮大叫,未食晏的Anson Lo和Edan更趁冇人為意,偷食面前的朱古力。直到各人取了一嚿麵粉,開始製作唔同形狀的湯圓,其中Edan就話保險一點,只放了麥提莎,並將湯圓搓成條狀,身旁的Anson Lo則放了4粒超酸檸檬糖,企隔籬的阿Jer見狀大叫:「喂呀,落咁多檸檬糖陣間點食呀!你諗吓,你啲湯圓一咬落去就咬到啲糖!牙都爛呀!」Anson Lo則說冇問題,自己揀唔食就得。

姜濤就話要整巨型湯圓送畀大家食,不過見他將麵粉拍扁,就知他搞笑居多,搓了一輪,姜濤忽然露出「邪惡」笑容:「喂,你哋睇吓,點解會有黑色嘅塵?咦,呢度有條毛呀!陣間整畀你哋試!」3子即露出厭惡表情,阿Jer大笑說:「嘩,好核突呀,你認住自己嗰粒呀,我哋唔會食呀!」

由於各人已知將要食返落肚關係,到整第二粒時,眾人已醒目將湯圓刻上記號,但求可以整蠱隊友之餘,自己又不會中伏。不過最離譜是Anson Lo整的朱古力豆,餡料竟然黐上湯圓表面,結果一放水即染到成煲變泥水色,4子見到嗌晒反胃,不過事到如今各人惟有自求多福。而在等煮熟湯圓的同時,他們就話要親自用毛筆寫揮春送畀《蘋果》讀者,而4子亦很有心思將各人的名字寫進揮春內,包括「瀚如雨下」、「呂敗呂試」、「大展RED濤」、「得心應手」。

寫好揮春,全日重頭戲終於上映,事關8粒湯圓終於煮熟。4子望着煲內奇形怪狀的製成品,在如泥水一般的湯面浮浮吓,苦叫連連,此時阿Jer以權威口吻說:「我決定有一個人要食,就係呂爵安,因為佢啱啱放咗好多朱古力喺外面,搞到啲湯變成咁。」雖然阿Jer認錯Anson Lo做Edan,不過Edan仍捱義氣硬着頭皮去試,結果出乎意料之外,Edan竟然連說兩次:「其實味道唔錯!」其他3子本來慫恿他食晒全部,誰知當日一直坐在旁邊監場的花姐(黃慧君)開口說:「應該你哋自己每人食一粒,唔係點會好睇?」花姐下旨,他們又怎敢不吃?結果4子當然笑住自食其「圓」。食過湯圓,MIRROR祝大家在新一年可以開開心心、團團圓圓。

最初大家都好興奮整騎呢形狀的湯圓。


Anson Lo就話要特別一點,將4粒超酸檸檬糖包入麵粉中。


煮好湯圓後, 阿Jer即命令Edan食。


雖然阿Jer皺晒眉食,但他食完竟然說「好味」。


姜濤之前整了有毛湯圓,他怕阿Jer整蠱,只敢咬一小啖。


望落泥水色的湯,又確實好難擺得入口。


Anson Lo整的騎呢形狀湯圓,被隊友笑似受了幅射一樣。


花姐落旨,個個都要頂硬上。


4子認真地寫揮春,雖然Anson Lo整的湯圓賣相麻麻,但一手毛筆字卻寫得似模似樣。


4子以各人的名字寫揮春,頗有心思。


Anson Lo祝大家龍精虎猛,步步高升。


姜濤希望牛年大家身體健康,日日笑口常開。


阿Jer祝大家牛年心想事成,年年有餘。


Edan祝大家工作順利,力大如牛。


MIRROR最希望新一年當疫情減退後,可以開騷和大家見面。


-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!