掃呢頁CODE去手機

2022年12月11日 星期日

羅子溢(前名羅仲謙):羅子溢激減近20磅 想囡囡大個學張曦雯去選美 #張曦雯 #羅仲謙 #羅子溢 #選美

藝人羅子溢與張曦雯(Kelly)今日現身代言的美容中心發布會,子溢在廣告中大騷6舊腹肌,Kelly則騷美腿。子溢透露為拍廣告激減近20磅:「我之前成個 ...






藝人羅子溢與張曦雯(Kelly)今日現身代言的美容中心發布會,子溢在廣告中大騷6舊腹肌,Kelly則騷美腿。子溢透露為拍廣告激減近20磅:「我之前成個叔叔咁,依家有廣告代言,所以的起心肝搞好啲。拍廣告之前幾日冇食嘢,只係飲水,我覺得自己好似去參加健美比賽一樣。」Kelly透露為拍廣告也有在飲食上節制:「我節制咗3、4日,唔食鹽、少食澱粉質,同狂飲水,客戶準備好多恰菜同恰雞胸畀我哋食。」問到他們覺得有甚麼地方需要改善?子溢笑言是身高:「廣告中我高過Kelly半個頭,因為有蘋果箱畀我企,對男士嚟講有少少尷尬,冇辦法,佢係選美冠軍特別高,我係正常身高,如果有個增高療程就好喇!」Kelly則想改善肌膚狀態。


子溢現時正放假,近日陪女兒去學校旅行,並在社交網罕有晒女兒正面照,他說:「之前太太少擺囡囡個樣出嚟,我話不如擺吓啦,大家都想知囡囡係咩樣,而且啲相係我影,我覺得自己影得好靚,所以好想擺。(囡囡黐你定媽咪多啲?)黐媽咪,不過見到網民留言話囡囡靚女同個樣似我,我都有啲安慰,希望佢將好似Kelly咁靚去選美。」


至於Kelly的母親早前來港探她,對於網民指她跟母親不似樣,她解釋:「因為我似爹哋,細佬就似媽咪,所以我同細佬係完全唔似樣。(媽咪有冇因為網民留言而唔開心?)冇,我由細到大都係似爹哋。我見好多網民讚我媽咪好後生,我父母都係Keep得好,我爸爸真係好似子溢咁有六舊腹肌。」子溢即問Kelly父親的身高,Kelly坦言:「爸爸好似高你少少。」子溢笑言很受傷。


另外,子溢在台上表示希望女兒大學畢業時,自己仍能保持年輕外貌:「如果我仲Keep到廣告咁,我一定會畀人捉去研究。有少少虛榮感,希望將來個女唔好嫌棄自己,仲肯拖我手,畀人誤會我係男友就更有成功感。(囡囡肯唔肯畀你拖?)肯,人多同喺停車場時會。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!