掃呢頁CODE去手機

2022年12月11日 星期日

陳奕迅:陳奕迅疫境開騷苦等3年 恐懼爆煲驚一睡不起 #陳奕迅

闊別紅館9年的陳奕迅(Eason)再踏製作費達8位數的舞台,除唱足逾30首歌交足貨外,更以8分鐘剖白3年前受疫情影響要取消演唱會後引發的「驚恐候群」, ...






闊別紅館9年的陳奕迅(Eason)再踏製作費達8位數的舞台,除唱足逾30首歌交足貨外,更以8分鐘剖白3年前受疫情影響要取消演唱會後引發的「驚恐候群」,原來神級歌手都會怕冇騷開、一睡不起兼冇錢,所以48歲的他變得易驚又易喊,在首場已大叫「我死啦」!


令歌迷苦候多年的陳奕迅《FEAR AND DREAMS》共25場跨年紅館演唱會前晚終於開鑼,首場全場爆滿,狀態十足的他成功收身兼神采飛揚,加上「神級」製作達8位數的舞台,分4個不同部分,在零嘉賓下,全Solo唱足超過30首歌,換夠5套衫,極具視聽之娛。而有「吹神」之稱的他,竟然一開騷就只唱不說話,連台下歌迷都「唔慣」大叫:「Eason講兩句吖。」


唱到第4部分時,Eason在徇眾要求下開金口,解釋並非「懶有型」才寡言,台下即有人大讚「好有型」,他開心回答:「識貨!」他表示沒說話全因想集中精神唱歌:「我唔係冇嘢講,想留番啲氣唱歌,其實我知紅館睇騷習慣唱幾首歌,歌手就講兩句。」又認真謂在設定個唱Rundown時,發現自己有太多說話,不過不習慣分享太沉重感受,最後決定將想說的話融入歌曲中,又冧爆歌迷說:「其實我想講嘅係,多謝你哋。」


愈大愈易喊


講開又講的他,變得相當感性謂最開心是有時間跟歌迷共聚,一口氣講足8分鐘,嘆年紀愈大愈易喊,回想入行27年,不停工作,沒時間思考,直至3年前爆發疫情,其25場紅館個唱亦無奈被迫取消,令他感受到個唱命名,覺得世界沒有「DREAMS(夢想)」只有「FEAR(恐懼)」:「呢個Show等咗3年,等嘅時候又唔知下次幾時,諗嚟諗去就愈驚,我咩都唔想做,我只係想做個Show。我甚至驚到一個地步係瞓覺之前,係驚第二日起唔到身,喺度諗如果真係起唔到身咁點算呢,我有咩要交代呢,我電話Password使唔使話畀邊個聽呢,我銀行啲錢點算呢,要捐咗佢吖定點呢?我冇乜錢㗎咋!」


兩度甩嘴偷笑


不過Eason現時已尋得「FEAR」的出口,他又說:「就係唔諗,因為好多嘢我哋都控制唔到,我都只係唱歌就得,好好享受,最緊要呢一刻最真實。」所以他在台上又唱又跳及派心心,多次走近觀眾席大合唱《與我在常》,未知是否太High關係,唱《七百年後》和《我們萬歲》時兩度甩嘴而偷笑,到唱《幸福摩天輪》時,他突然除下單邊耳機說:「Sorry,汗水入咗耳仔,我驚電親。」亦因他沒有戴耳機關係,雷聲貫耳的歡呼更聽得清楚,同歌迷一齊情緒高漲的他忘形大喊:「原來咁正,我想錫晒你哋,我死啦。」個唱尾聲時有放煙花及彩帶,最後以《重口味》作謝幕。


18歲康堤搶Fo!Eason派心冧妻女


陳奕迅的紅館騷吸引不少嘉賓到場欣賞,包括馮德倫與太太舒淇、歌手馮允謙等,早前曾入院做手術的Eason老婆徐濠縈與女兒康堤都有到場,徐濠縈以一身潮爆Look現身,精神相當不俗,不過論搶鏡當然不及現年18歲的康堤,穿上鬆身衞衣、長髮及肩的她打扮低調樸素,雖然戴上口罩,但水汪汪的大眼睛,相當明亮,難怪有不少網民大讚她愈大愈靚!


擁有星級父母的她,面對傳媒不停拍照,都相當淡定,反而坐在她身旁的馮德倫見到傳媒不停影康堤時忍不住偷笑,而舒淇雖然素顏,但都大方任影。難得老婆及囡囡到場支持,Eason獻唱期間都有向兩人派心,之後再向全場派,而到演唱會尾聲亦擺甫士讓粉絲任影。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!