掃呢頁CODE去手機

2022年12月11日 星期日

Edan@MIRROR:呂爵安驚喜現身!邱鋒澤唔鹹唔淡廣東話冧粉絲 #Edan #Edan@MIRROR #MIRROR #呂爵安

台灣男團「五堅情」首度襲港,團長邱鋒澤今日獨自現身戶外音樂會表演,多番用唔鹹唔淡廣東話冧粉絲:「我好靚仔」、「我有肌肉呀!」、「我好鍾意你呀!」又大派 ...






台灣男團「五堅情」首度襲港,團長邱鋒澤今日獨自現身戶外音樂會表演,多番用唔鹹唔淡廣東話冧粉絲:「我好靚仔」、「我有肌肉呀!」、「我好鍾意你呀!」又大派心心,邱鋒澤唱新歌《孤島》等多首代表作,七情上面。首次來到中環的他,讚維港風景好靚似明信片,他現場問邊個12月生日,即場唱中英文生日歌送粉絲,相當識做。


現場逼滿「堅果(五堅情粉絲)」以及「爵屎」(呂爵安粉絲),未有出現在表演名單中的呂爵安(Edan),驚喜出現,他們早前因隔空合唱《一表人才》而結緣,今次是2人首場同台演出,再度合唱《一》外,還合唱了《天黑請閉眼》,鋒澤大叫感動。


鋒澤提到《一》是他錄過最長時間的一首歌,Edan讚鋒澤唱廣東話的天才。第一次見面,鋒澤形容心情矛盾,笑言Edan穿了鞋墊,令二人高度有距離,而Edan 指見面感覺好神奇,覺得大家既熟悉,卻又是第一次真正見面,希望再有合作機會。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!