掃呢頁CODE去手機

2022年12月11日 星期日

專訪|MC張天賦踏紅館舞台 兌現與亡父承諾︰相信佢會睇到 #張天賦

回想公司同事向自己提出入紙申請紅館,MC以為對方在開玩笑,更爽快表示「搞得掂」,直到要簽文件,他才意識到事件的真實性,開始擔心、緊張。「我未出道時真係 ...






回想公司同事向自己提出入紙申請紅館,MC以為對方在開玩笑,更爽快表示「搞得掂」,直到要簽文件,他才意識到事件的真實性,開始擔心、緊張。「我未出道時真係唔知原來麥花臣可以搞騷,自己亦冇咩睇騷經驗,唔知原來九展有一個場地可以表演,所以今次真係好似發夢一樣。以前自己係台下觀眾,而家台上表演係自己,而且作為一位歌手,會想踏上更大嘅舞台,而家好似一步步成長,向不同嘅新場地、新目標進發。」

為了感受氣氛,上月特地在KKBOX風雲榜跳唱新歌《Overkill》,不過跳舞向來不是MC的強項,所以一開始他是抗拒的。「一開始我係話唔跳,同事話『唔得,一定要跳』咁就試一次,頂硬上,我都畀自己合格,都幾enjoy。」會否朝跳唱歌手進發,MC即時耍手擰頭:「真係好辛苦,排一隻舞、做好每一個動作、再唱埋歌,係非常辛苦,所以……希望自己有多啲時間去準備。」基於對自己的一份執著與認真,所以MC不認為《This is MC》是《造星》後的另一大project。「就算係一首歌都好,自己都會好在意。而家唯一擔心係因為做show唔同做音樂,前者要有舞台效果、主題去令件事好睇,所以都要多啲去請教其他人。」

新人光環漸漸退去的同時, MC迎來了事業的新一章,他坦言會有無形的壓力,尤其是當被問到「紅館之後?」他說:「我唔覺得拎單單一件事去衡量係咪進步、或者係咪去到終點。我只係咁啱有呢個機會去一個舞台唱歌畀大家聽,音樂路上,我依然有好多嘢要去嘗試、去突破。」仍記得兩年前在華納訪問MC,當時他不時偷看工作人員的眼色,完成訪問後更直呼「好緊張」,如今輕鬆到隨時翻白眼,這也算是成長吧!「曾經我會覺得即使我係歌手或者公眾人物,我都可以如常地生活,但出道兩年,經歷好多嘢、學到好多嘢,發現真係唔能夠好似一個普通人咁。但我目標係希望盡可能做返最原始嘅MC,呢兩年最大改變係心態上,如何去承受壓力、用咩心態去面對事情。」

問到可有想改善但仍未做到的項目時,MC認真想了一會:「懶。幸好公司會有目標或者項目令我去努力,如果唔係我會冇咗方向感。同埋而家越來越踏實,知道我為咩而奮鬥努力,同埋會set目標畀自己。」所謂人紅是非多,由《造星》負評王,到行超市行到被封為「下個陳冠希」、《記憶棉》被強行落榜、歌迷會管理員的出位言論,問到如何消化負面情緒,MC說:「其實好多時係無可避免,坦白講出道後,當你好多嘢要面對、發生啲唔係想像中咁好嘅事時,一定有啲地方覺得委屈、脆弱、唔公平,好想去交代、為自己辯護,但呢個身份唔能夠做到以上所講嘅事,同埋冇可能同全部人交代。即使交代咗,人哋未必會信你,所以只能夠做好自己,對得住自己、過到自己嗰關就可以了。」

MC曾透露參加《造星》是為了向家人證明自己係得嘅,年初他贏得「叱咤樂壇生力軍男歌手」金獎,在台上向亡父高呼:「老竇,我得咗喇!」下月將踏上紅館舞台,問到有什麼要向爸爸訴說,他沉思了一會:「當時好多人反對我參加《造星》,只有嗲哋係最支持,好記得佢講過『即使你做一個乞丐都好,只要你全心全意、鍾意做,你對自己唔後悔,咪去做囉』所以我當時係點都要試,當時畀自己目標係去到40強,臨出局時可以同佢講番句『我都叫努力咗』,但好無奈去到18強嗲哋過咗身。有咩說話要同佢講……我應承過佢做嘅嘢,而家一直都兌現緊,每一個演唱會我都會留飛畀佢,我相信佢會睇到。」至於張媽媽,MC表示表示因工作關係,比以往少了陪伴對方,但都盡量每星期見一次面。「噚日同佢食完飯,我同佢都會不約而同地以好彩去形容自己。因為我以前係一個好叛逆嘅小朋友,佢好擔心,到之後入行,佢都會覺得係好困難,所以而家有咁多人支持、咁多人鍾意聽我歌係好彩。」MC今年的生日願望,並非可以擁有更多好彩,而係唔好浪費時間⋯⋯華納高層應該隨時都可以幫佢實現!

HAIR : Cliff chan @ hair corner k11 musea

MAKE UP : Tammy Au

Wardrobe : @jnby_croquis_hk @dotshop__


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!