掃呢頁CODE去手機

2023年1月5日 星期四

Anson Kong:AK學打籃球溝女 Edan大慒忘記自己生日 #Anson Kong #Edan #呂爵安

男團MIRROR成員Edan(呂爵安)、AK(江熚生)、Stanley(邱士縉)與ERROR成員193(郭嘉駿),出席日本動漫電影《THEFIRSTS ...






男團MIRROR成員Edan(呂爵安)、AK(江熚生)、Stanley(邱士縉)與ERROR成員193(郭嘉駿),出席日本動漫電影《THE FIRST SLAM DUNK》首映禮,吸引大批粉絲到場,逼爆商場。由於是日乃Edan農曆生日,「爵屎們」拉橫匾寫上「呂腫生辰快樂」賀壽,壽星仔卻表示:「唔係佢哋提醒,我都唔記得自己生日。」


電影改編自漫畫《男兒當入樽》,4人甫到場即大表興奮,AK更自爆:「我讀書時唔識打籃球,但學嚟討好女仔!細個冇乜娛樂又窮,我哋3兄弟爭漫畫書睇,兩年前我有機會收藏咗男主角嘅1:1Figure。」193則透露電影上月在日本上映時推出限量版場刊,有鐵粉竟然找到轉送給他,他隨即於社交平台分享,認真威水!


談到小時候追睇漫畫的軼事,AK坦言:「啲漫畫係租返嚟嘅,睇晒成個系列都唔係容易嘅事,男仔尤其鍾意睇漫畫,今晚勾起好多回憶。(點解你會有個咁大嘅Figure?)自己買㗎,喺網上一見到就好鍾意,我有個倉擺自己啲收藏品,把心一橫就買咗佢返嚟。(幾錢?)唔好講嘞。」193即搭訕:「佢係ViuTV古天樂!」


談到打籃球追女仔,AK說:「以前踢波,同班有個心儀嘅女仔,好想引起佢嘅注意,我讀書又唔叻,惟有靠運動。(成功?)唔好提,係唔得嘅!」而Edan則笑指以往買漫畫書被媽咪詐型:「佢話我買埋晒啲垃圾書。(仲收埋?)丟晒嘞。(21號西曆生日點慶祝?)要開工。(年頭做到年尾喎。)開心事。(有咩生日願望?)順順利利,大家身體健康,開開心心。」


193亦是「一月之星」,他說:「請咗假去外國旅行。(去邊?)未諗,可能去剛果同阿魯雅圖,其實係想返英國,畢咗業好耐冇返過去,我生日又賺到錢請父母去旅行,諗緊請唔請埋細妹,使費真係有啲貴。(咁衰嘅?)阿妹冇供養過我喎。(探路ERROR去開騷?)邊有人睇,MIRROR開請我哋做嘉賓囉。」


另外,MIRROR為Alan Walker演唱會擔任嘉賓,AK表示:「今次我哋會齊人出現。(全部好番晒?)除咗姜濤,佢隻腳未得。(有幾多個上台表演?)秘密,唔講住。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!