掃呢頁CODE去手機

2023年1月5日 星期四

麥玲玲微博粉絲逾千萬成無綫藝人之冠 否認買粉:一毫子都未買過 #麥玲玲

麥玲玲雖然在內地未曾出演過任何綜藝節目,但其微博粉絲一直有增無減,到底當中有何奧妙之處?她接受《香港01》訪問時透露最緊要有heart:「我會知道大家 ...






麥玲玲雖然在內地未曾出演過任何綜藝節目,但其微博粉絲一直有增無減, 到底當中有何奧妙之處?她接受《香港01》訪問時透露最緊要有heart:「我會知道大家想要咩或者拎啲熱門話題出嚟討論,當然要有資訊性嘅嘢,因為我唔係明星,佢哋擺幾張相就可以。我會分享啲玄學、行好運方法、家居佈局資訊,營運得好就自然會有商業價值。」

麥玲玲又指如果靠賣廣告的話,猶如銜沙填海,所以一定要借力打力,事事親力親為,但她亦表示微博有不少人借用她的名稱呃like,例如有50多萬粉絲的「麥玲玲運程」、26萬粉絲的「麥玲玲講解」都是山寨貨,可能是因為有「V」的關係,加上有一定的粉絲,所以曾有粉絲信以為真:「有啲真係會收人錢算人命,有啲粉絲知道後會返嚟搵我,我都會免費幫佢哋,所以其實我都被人呃唔少。」問到會否為了增加商業價值而「買粉」,麥玲玲就非常肯定地表示:「我真係一毫子都未買過,但我見過其他行家買完之後冇畀錢就狂跌。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!